سامسونگ چند نام‌ تجاری برای استفاده از اسکنر عنبیه را به ثبت رساند

بیومتریک به آرامی ولی مطمئن در حال تغییر امنیت موبایل‌ها است و وجود حسگرهای اثر انگشت دقیق و سریع، کم‌کم پسورد و PIN را به ابزارهایی قدیمی تبدیل می‌کند.

حسگرهای اثر انگشت تنها داده‌های بیومتریک نیستند که ممکن است تحولی در دنیای امنیت اسمارت‌فون‌ها ایجاد کنند. چند روز پیش بود که سامسونگ از گلکسی‌تب Iris رونمایی کرد. این تبلت، که با استفاده از اسکن چشم، کاربر را شناسایی می‌کند، می‌تواند نحوه استفاده از تبلت‌ها را تغییر دهد. حالا به‌نظر می‌رسد که این تبلت تنها محصول سامسونگ نبوده که از اسکنر عنبیه استفاده می‌کند، چون سامسونگ چند نام تجاری را در سراسر دنیا برای این منظور به ثبت رسانده است.

سامسونگ ابتدا در اروپا، نام‌های Samsung Iris و Samsung Eyeprint و حالا هم نام‌های Galaxy Iris و Galaxy Eyeprint را در ایالات متحده و کره جنوبی به ثبت رسانده است.

سامسونگ این دو نام تجاری را به ثبت رسانده اما اطلاعات کمی در رابطه با نحوه استفاده از این دو اصطلاح در دسترس است. شاید این دو نام مرتبط با گلکسی نوت بعدی سامسونگ باشد. اخبار حاکی از آن است که سامسونگ قصد دارد یک کمپین تبلیغاتی بزرگ با عنوان «چشمانت را روی گلکسی نگه دار» آغاز کند. یک احتمال دیگر استفاده از اسکنرهای عنبیه در نسل بعدی پرچمداران سامسونگ است.

4 در مورد “سامسونگ چند نام‌ تجاری برای استفاده از اسکنر عنبیه را به ثبت رساند”

  1. سامسونگ این چندوقته بدجور به دنبال ثبت اطلاعات طراحیش که فکر میکنم اسمش پتنت باشه افتاده… معلوم نیست تو فکرش چی میگذره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH