اپل آیفون ۷ با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد

اگر گزارشات اخیر درست باشد، به‌نظر می‌رسد که اپل قصد دارد، تغییر اساسی در میزان حافظه آیفون‌ها بدهد. این گزارش‌ها خبر می‌دهند که آیفون ۷، دارای نسخه ۲۵۶ گیگابایتی نیز هست.

از آنجایی که گوشی‌های اپل، از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کنند، این حرکت احتمالا با استقبال زیادی از کاربران مواجه شود. حتی با رشد پردازش ابری، راحتی و سرعت حافظه‌های داخلی را نمی‌توان نادیده گرفت. بعلاوه، برای استفاده از سرویس ابری باید هزینه پرداخت کنید و همچنین ممکن است برای دانلود یک فایل، میزان داده موبایل خود را به‌راحتی مصرف کنید.

بر اساس گزارش TrendForce، اپل تمام ویژگی‌های آیفون‌های خود را مشخص کرده است و علاقه‌مندانی که نیاز به ۲۵۶ گیگابایت حافظه دارند، می‌توانند از این امکان برخوردار باشند. هنوز اطلاعاتی از قیمت این نسخه در دسترس نیست.

علاوه بر این تغییرات، اپل ممکن است که نسخه ۱۶ گیگابایتی را از دور خارج کند. این حرکت، بسیار مناسب است، چون اپلیکیشن‌های امروزی به‌راحتی فضای گوشی را پر می‌کنند. هر دو مدل آیفون ۶s، دارای نسخه‌های ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی هستند. اپل حتی ممکن است که نسخه ۶۴ گیگابایتی آیفون را نیز از دور خارج کند، اما هنوز در این باره مطمئن نیست. اگر این اتفاق بیفتد، نسخه‌های بعدی آیفون دارای ظرفیت‌های ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایت خواهند بود. TrendForce اذعان می‌کند که این تغییرات به دلیل فلش‌های NAND است و به همین دلیل انتظار می‌رود که آیفون‌ها بدون هیچ افزایش قیمتی، افزایش حافظه داشته باشند.

این گزارش همچنین تایید می‌کند که آیفون ۷s Plus، دارای ۳ گیگابایت رم و دوربین دوگانه است. آیفون ۷ دوربین معمولی و رم ۲ گیگابایتی دارد.

2 در مورد “اپل آیفون ۷ با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد”

  1. این نسخه ۲۵۶ گیگابایتی موقع عرضه همه آیفون ها سر زبون شایعه پراکنان میوفته و قضیه جدیدی نیستو تا وقتی نیاد هیچی معلوم نی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH