Goldgenie و ساخت هواوی P9 با طلای ۲۴ عیار!

شرکت  Goldgenie که در زمینه آبکاری و ساخت نسخه‌های لوکس پرچم‌داران تلفن‌همراه فعالیت می‌کند به تازگی نسخه آبکاری شده هواوی P9 را آماده کرده است. این نسخه در رنگ‌های رزگلد ، پلاتین و طلای ۲۴ عیار عرضه خواهد شد.

قیمت این نسخه‌های خاص ۱۵۰ پوند تعیین شده است که بنابر نوع پوشش درخواستی می‌تواند متفاوت باشد، کاربران می‌بایست در ابتدا نیمی از مبلغ را پرداخت کنند تا ساخت نسخه مورد علاقه‌شان توسط Goldgenie آغاز شود.

P9 آخرین پرچم‌دار هواوی است که مجهز به نمایشگری ۵.۲ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی است و در زیر کاپوت آن پردازنده کایرین ۹۵۵ جاخوش کرده است که وظیفه پردازش اطلاعات در این اسمارت‌فون را برعهده دارد. در بخش پشتی می‌توانیم سنسور دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی هواوی را شاهد باشیم که با همکاری لایکا ساخته شده است، یکی از این دو سنسور تصاویر را به صورت رنگی و دیگری تصاویر را به صورت تک رنگ ذخیره می‌کند و در نهایت یک خروجی تصویر باکیفیت را شاهد خواهیم بود.

P9-Gold-24K (2)

4 در مورد “Goldgenie و ساخت هواوی P9 با طلای ۲۴ عیار!”

  1. اینم یه روش دیگه واسه جلب مشتری و افتادن نام شرکت و موبایل سر زبونا… من که از طراحیش و حالتش خوشم نیومد اما مطمئنا طرفدارای خودشو پیدا خواهد کرد

  2. واقعا عالیه این گوشی.. ظاهرش ادم رو مجذوب خودش می کنه. کیفیت عکس هاش فوق العاده هست . گوشی نازکی هست که به زیباییش اضاف میکنه. و اینکه با سایز ۵.۲ اینچ نه انچنان بزرگه که حملش کمی مشکل باشه و نه کوچیک . از داشتن این گوشی پیشمون نخواهید شد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH