آیا گلکسی نوت ۷ Edge با دوربین دوگانه عرضه می‌شود؟!

سری گلکسی نوت در میان محصولات سامسونگ را می‌توان یکی از استانداردترین سری‌های تلفن همراه در بازار دانست که همواره مخاطبان خاص خود را داشته است. نسخه جدید این تلفن همراه هوشمند نیز به‌زودی از راه خواهد رسید و به‌صورت بدیهی بازار شایعه درباره آن داغ شده است.

درحالی‌که به ماه اوت و رونمایی از این دستگاه نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم، حجم شایعات و جزئیات مربوط به دستگاه که به رسانه‌ها راه یافته‌اند نیز افزایش پیدا می‌کند. آخرین مورد لو رفته از اطلاعات این مدل نیز به وجود دوربین دوگانه بر روی این دستگاه اشاره دارد.

بر اساس منبع این اطلاعات، مرکز الکترومکانیک سامسونگ یا Semco مدتی است که بر روی این سیستم کار می‌کند و قرار است تا این قابلیت برای نخستین بار حضور خود را بر روی گلکسی نوت ۷ تجربه کرده و یا بر اساس شایعاتی دیگر، برادرخوانده این مدل یعنی گلکسی نوت ۷ Edge به دوربین دوگانه مجهز باشد.

البته این امر از جهاتی بسیار منطقی به نظر می‌رسد زیرا آیفون پرو و آیفون ۷ نیز قرار است تا به ماژول‌های دوربین دوگانه مجهز باشند و رقابت این دو شرکت بدون شک چنین امکانی را بر روی محصولات هر دو جبهه می‌طلبد. در هر حال امیدواریم که هرچه زودتر اطلاعات دقیق‌تری درباره این شایعه به دست ما برسد و بتوانیم پیش از رونمایی رسمی از گلکسی نوت ۷ Edge، وجود چنین قابلیتی را بر روی آن تائید کنیم.

3 در مورد “آیا گلکسی نوت ۷ Edge با دوربین دوگانه عرضه می‌شود؟!”

  1. دوربین دوگانه هم واسه موبایل ها معضلی شده ها
    یه چیزی که د میشه همه شروع میکنن به پیروی ازش… بابا یه کم خلاقیت. یه کم نوآوری. خواسته زیادی نداریم به خدا ?

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH