نکسوس‌های بعدی گوگل بدون لوگو سازنده راهی بازار می‌شوند!

زمانی که صحبت از تلفن‌های هوشمند اندرویدی می‌شود، اگرچه پرچم‌داران فوق‌العاده زیادی در این زمینه وجود دارند، اما همواره نکسوس‌ها در صدر این دسته‌بندی قرار گرفته‌اند. از آپدیت‌های سریع و دسته اول گرفته تا رابط کاربری تمیز و کاربردی. اما نکسوس‌ها اغلب از اینکه گوشه‌ای از فعالیت‌های شرکت گوگل به حساب بیایند، به دور بوده‌اند. اما طبق اعلام مدیر عامل این کمپانی‌‌، ساندر پیچای، این قضیه از این به بعد متفاوت‌تر خواهد بود.

طبق شایعاتی که به گوش می‌رسد، مدیر عامل شرکت گوگل به کمپانی‌های سازنده نکسوس دستور داده است تا زین پس، نام برند خود را بر روی نکسوس‌هایی که تولید می‌شوند، حک نکنند. البته تا به این لحظه، این خبر از سمت گوگل تأیید نشده است. اما اگر واقعا صحت داشته باشد، دیگر شاهد برندهای تولید‌کننده سری نکسوس (مانند هواوی یا ال‌جی) در پشت بدنه دیوایس نخواهیم بود.

ساندر پیچای همچنین اعلام کرده است که گوگل، می‌خواهد تا نظارت بیشتری روی نکسوس‌ها داشته باشد و به این ترتیب، تلفن‌های هوشمند نکسوس بعدی تا حد بیشتری به طرز تفکر و تصمیمات کمپانی گوگل نزدیک بوده و تجربه‌های بهتری را برای کاربران خود به ارمغان خواهند آورد. حذف نام برندهای تولید‌کننده از پشت بدنه دستگاه، می‌تواند یکی از این دلایل باشد. به این ترتیب می‌توان انتظار داشت که نکسوس‌های بعدی، بیش از پیش مورد توجه شرکت گوگل قرار گیرند و تمرکز بیشتری صرف تولید آنها گردد.

3 در مورد “نکسوس‌های بعدی گوگل بدون لوگو سازنده راهی بازار می‌شوند!”

    1. مهدی ده نبی

      دوست من نکسوس حذف نمیشه. بلکه هوآوی یا ال‌جی که تولید کنندگان محصول هستن حذف میشه. نکسوس سر جاش میمونه

  1. اینجوری خیلی خوبه. پشت گوشی رو الکی با لوگوهای برندها شلوغ میکردن که چی بشه؟ همه تون دارید واسه گوگل میسازید و سود خوبی هم از فروش این دستگاها به جیب می زنید. حالا اسم تون نباشه!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH