اپل هیچ سخت افزاری در WWDC 2016 معرفی نمی‌کند

اگر شما هم از کسانی هستید که انتظار دارید، آیفون ۷ در WWDC 2016 معرفی شود، بسیار ناامید می‌شوید. تحلیلگران معتقدند که کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل، این بار به اصل خود بازگشته است و بر نرم‌افزار تمرکز دارد. این بدان معناست که آیفون در زمان معمول خود یعنی سپتامبر رونمایی می‌شود. همچنین مک‌بوک پرو با نمایشگر لمسی OLED نیز رونمایی نمی‌شود.

البته این بدین معنا نیست که چیز هیجان انگیزی در این کنفرانس معرفی نمی‌شود. IOS 10 به همراه آپدیت‌های نرم‌افزاری عمده در این کنفرانس معرفی می‌شوند. انتظار می‌رود که در این نسخه سیستم ‌عامل موبایلی، تغییرات عمده‌ای در رابط کاربری سرویس موسیقی اپل ایجاد شود.

یکی دیگر از تغییرات عمده، امکان استفاده از اپل پی در مرورگر سافاری و تجمیع آن با سرویس iMessage است. این ویژگی را گوگل ارایه داده است، پس احتمال این می‌رفت که اپل نیز این کار را انجام دهد. شاید یکی از مهمترین آپدیت‌ها، ارایه Siri SDK برای توسعه‌دهندگان است و آنها از این پس می‌توانند از آن در اپلیکیشن‌های خود استفاده کنند.

همه آپدیت‌ها مرتبط با موبایل نخواهد بود. اولین تغییر برای کامپیوترها، ارایه Siri است. این تغییر مربوط به نسخه OS X 10.12 است و احتمالا در سخنرانی افتتاحیه، ارایه می‌شود. برخی از تغییراتی که قبلا برای موبایل گفته شد، برای مک‌بوک‌ها نیز عرضه می‌شود. یکی از مهمترین تغییرات، تغییر نام OS به MacOS است.

اگر شما هم علاقه‌مند به اپل و محصولات آن هستید، باید بدانید که این کنفرانس در ۲۴ خرداد ماه برگزار می‌شود.

2 در مورد “اپل هیچ سخت افزاری در WWDC 2016 معرفی نمی‌کند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH