آخرین اطلاعات و تصاویر منتشر شده در رابطه با وان‌ پلاس ۳

رونمایی از وان‌ پلاس ۳ چندان دور نیست. وان‌ پلاس تایید کرده است که این پرچمدار در ۲۶ خرداد در چین رونمایی و عرضه آن روز بعد آغاز می‌شود. از این اسمارت‌فون تا به‌حال اطلاعات خوبی بدست آمده است.

حالا نیز تصاویر دیگری از این پرچمدار منتشر شده است که دید بهتری از این گوشی به ما می‌دهد. در این تصاویر کیس گوشی نیز دیده می‌شود. این تصاویر احتمالا رسمی است. شکل و شمایل گوشی با تصاویر قبلی منطبق است و کیس آن بسیار ساده و شفاف است. اگر علاقه‌مندید، این کیس تنها ۰.۲ میلی‌متر ضخامت دارد. از نظر ظاهری، پشت این گوشی به اچ‌تی‌سی One M9 و جلو آن بیشتر شبیه گوشی‌های میزو است. دکمه‌های صدا و خاموش روشن، در سمت راست و دکمه میوت فیزیکی در سمت چپ قرار دارد. در بالای گوشی چیزی قرار ندارد و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، اسپیکر و پورت شارژ Type-C USB، همه در پایین گوشی جا داده شده‌اند.

بر اساس بنچمارک‌هایی که تاکنون منتشر شده است، وان‌پلاس ۳ دارای نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰، ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است. موتور محرکه این گوشی، چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ است. اگر به عکاسی علاقه‌مندید، وان‌پلاس برای شما یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اتوماتیک در نظر گرفته است. اندروید ۶ مارشملو با رابط کاربری Oxygen OS وان‌پلاس، بدنه فلزی و احتمالا دو شکاف سیم‌کارت را نیز اضافه کنید. اگر قیمت ۳۰۵ دلاری را در نظر بگیریم، این گوشی بسیار اقتصادی و به‌صرفه بنظر می‌رسد.

لازم به یادآوری است که این گوشی با استفاده از واقعیت مجازی معرفی می‌شود. برای اولین بار در تاریخ اسمارت‌فون‌ها، مشتریان قادر خواهند بود با استفاده از واقعیت مجازی در یک فروشگاه مجازی به خرید این گوشی بپردازند. این خرید مجازی از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۳ برقرار است. بعد از تمام شدن این زمان، قادر خواهید بود از طریق وبسایت شرکت وان‌پلاس این گوشی را بخرید.

1 در مورد “آخرین اطلاعات و تصاویر منتشر شده در رابطه با وان‌ پلاس ۳”

  1. کاش یه شرکت بود که می شد گوشی های وان پلاس رو با گارانتی و پشتیبانی وارد ایران کنه
    البته با همون قیمت اصلیش
    چون هم امکاناتش خوبه هم قیمت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH