آی‌مسیج از اندروید حمایت می‌کند؟

امروزه رسیدن به این امکان که با یک پیامک پیامتان را به سراسر دنیا بفرستید بسیار سهل و آسان است.
به طوری‌که هر روز شاهد این هستیم که گزینه های بیشتری برای تماس گرفتن به روش‌های گوناگون در دنیا برای کاربران معرفی می‌شود. اما هنوز یک سیستم پیام ‌رسانی برای ارتباط همه کاربران (سیستم عامل‌ها) باز شده است؟
در طول چند سال گذشته  برخی از این تلاش‌ها که سبب ایجاد یک سیستم منحصر به فرد برای برآوده کردن رضایت کاربران بوده را مشاهده کرده‌ایم، که می‌توان به بلک‌بری اشاره کرد که امکان ارتباط پیام ‌رسان خود، پیام‌رسان بلک‌بری (BBM) را با پیام‌رسان‌های سیستم عامل‌های iOS و اندروید و حتی گوشی‌های با سیستم عامل ویندوز ایجاد کرد.
شاید تا کنون، موردی که بیشتر مورد توجه و بحث بوده است، سرویس آی‌مسیج (iMessage) شرکت اپل است که تنها روی دستگاه‌های با سیستم عامل‌های iOS و  OS X کار می‌کند. اما به زودی باید منتظر یک تغییر در این سرویس اپل باید باشیم. چرا که بنا بر شایعه‌ای، اپل ادعا کرده که می‌خواهد سرویس آی‌مسیج این شرکت را برای اندروید هم امکان‌پذیر سازد.
ظاهرا قرار است اپل امکان ورود ای‌مسیج‌اش را به سیستم‌های اندروید هفته آینده در کنفرانس WWDC (Worldwide Developers Conference، کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان جهانی که از سوی اپل برگزار می شود) در سانفرانسیسکو فاش کند.
تاثیر چنین کاری، توانایی برقراری تماس با دیگر پیام رسان‌های موجود را در پی دارد که می‌تواند سبب تشویق کاربران اپل شده و باعث شود تا اپل کاربران خود را از دست ندهد.
اما پرسشی که مطرح است، این سیستم چگونه می‌خواهد کار کند؟ اینکه با باز کردن ای‌مسیج به سوی اندروید، این فکر را در سر کاربران اندروید خواهد انداخت که کاربر سیستم‌های اندروید کاربر شرکت اپل بشوند؟
گفتنی است فعلا این امکان در حد شایعه و ادعا است. اما به هرحال اگر این شایعه حقیقت داشته باشد، می‌تواند سبب توانای‌های جذابی باشد.

1 در مورد “آی‌مسیج از اندروید حمایت می‌کند؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH