اوپو A59 با بدنه فلزی و رم ۳ گیگابایتی رسما معرفی شد

اوپو یکی از بزرگترین تولیدکنندان اسمارت‌فون در چین است. این کمپانی در سال گذشته، ۵۰ میلیون گوشی هوشمند فروخته که نشان از آن دارد که هنوز نسبت به هواوی و شیائومی عقب است. اوپو امسال از دو گوشی R9 و R9 Plus رونمایی کرد. انتظار می‌رود که این دو گوشی فروش خوبی داشته باشند.

حالا نیز اوپو از یک گوشی میان‌رده رونمایی کرده است. اوپو A59 جدیدترین اسمارت‌فون این شرکت است و بدنه‌ای فلزی دارد. این گوشی مجهز به نمایشگر ۵.۵ ایچی ۲.۵ بعدی با کیفیت اچ‌دی، رم ۳ گیگاباتی و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است. این محصول از چیپست مدیاتک هشت هسته‌ای ۶۴ بیتی MT6750 و Mali T860 GPU قدرت می‌گیرد. سیستم عامل این گوشی، اندروید ۵.۱ لالی‌پاپ و با رابط کاربری ColorOS 3.0 UI اوپو است. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی سلفی، ۴G LTE، بلوتوث نسخه ۴.۱ و باتری ۳۰۷۵ میلی‌آمپری اشاره کرد. اوپو ادعا می‌کند که باتری این گوشی در حالت استفاده نرمال تا ۱۴ ساعت دوام دارد. حسگر اثر انگشت در پایین گوشی و درون دکمه هوم قرار دارد.

همانطور هم که پیش از این گفته شد، اوپو A59 یک گوشی میان‌رده است و در چین ۲۷۵ دلار قیمت دارد. این گوشی را از همین الان می‌توان سفارش داد و فروش آن یک هفته دیگر آغاز می‌شود. اوپو در حال حاضر برای این گوشی، رنگهای طلایی و رزگلد را در نظر گرفته است.

OPPO-A59_1

1 در مورد “اوپو A59 با بدنه فلزی و رم ۳ گیگابایتی رسما معرفی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH