لنوو از Phab2 و Phab2 Plus رونمایی کرد

کمپانی لنوو از دو تلفن هوشمند با نام‌های Phab2 و Phab2 Plus رونمایی کرد. گزینه اول، یک تلفن هوشمند اقتصادی به‌شمار رفته و مورد دوم نیز یک تلفن هوشمند با مشخصات خوب و دارای دوربین دوگانه محسوب می‌شود.

Phab2 با بهره‌گیری از صفحه نمایش ۶.۴ اینچی، سعی کرده تا به نام خود نزدیک شود. از مشخصات این محصول می‌توان به صفحه نمایش با رزولوشن ۷۲۰p، پردازنده چهار هسته‌ای مدیاتک با توان ۱.۳ گیگاهرتز، بدنه از جنس پلاستیک با نوار فلزی در اطراف، سه گیگابایت رم، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت، دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسل، باطری ۴۰۵۰ میلی آمپر و بهره‌گیری از سیستم عامل اندروید نسخه ۶.۰ اشاره کرد. در کنار این مشخصات، ابعاد دستگاه نیز ۹.۶ در ۸۸.۹ در ۱۷۴.۹ میلیمتر و وزن آن نیز ۲۰۰ گرم در نظر گرفته شده است.

Phab2 Plus از لحاظ دوربین می‌تواند به طرز خاصی خودنمایی کند. چرا که دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 در پشت آن قرار گرفته که از پردازنده تصویر Fujitsu Milbeaut بهره می‌برد که نمونه‌های آن در دوربین‌های لایکا مورد استفاده قرار گرفته است. صفحه نمایش ۶.۴ اینچی آن از رزولوشن ۱۰۸۰p بهره برده و از دیگر مشخصات آن می‌توان به پردازنده چهار هسته‌ای مدیاتک و دوربین جلو ۸ مگاپیکسل اشاره کرد. سایر قسمت‌های سخت‌افزاری دیوایس مشابه Phab2 در نظر گرفته شده است. البته وزن Phab2 Plus حدودا ۲۱۸ گرم بوده که باعث شده تا کمی سنگین‌تر از Phab2 به نظر برسد.

مطمئننا منتظر شنیدن قیمت این دو محصول هستید. Phab2 و Phab2 Plus به ترتیب ۱۹۹ و ۲۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده‌اند و از ماه جولای سال جاری در دسترس خواهند بود. شرکت لنوو قصد دارد تا این تلفن‌های هوشمند را به صورت جهانی که شامل آمریکا و اروپا نیز می‌شود، به فروش رساند.

1 در مورد “لنوو از Phab2 و Phab2 Plus رونمایی کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH