Phab2 Pro لنوو اولین محصول از پروژه تانگو گوگل رسما معرفی شد

شرکت لنوو از محصول خود با نام Phab2 Pro پرده برداشت. این فبلت، اولین محصولی است که از پروژه تانگو گوگل استفاده می‌کند. اما این به چه معنا است؟

پروژه تانگو گوگل به عنوان یک پلتفرم بر محوریت دوربین و دیوایس است که به دستگاه این اجازه را می‌دهد تا موقعیت مکانی اطراف خود را به وسیله تولید یک نقشه سه‌بعدی از فضای داخلی اطراف خود درک کند. Phab2 Pro لنوو با کمک‌گیری از ویژگی‌های پروژه تانگو، می‌تواند ابعاد اتاق شما را اندازه‌گیری کرده و در کنار آن، موقعیت مکانی خود را داخل این فضا تصور کند. بدین وسیله، می‌تواند امکانات خوب و جالبی در اختیار اپلیکیشن‌های واقعیت مجازی قرار دهد.

اما در ابتدا اجازه دهید که در مورد این موجود غول پیکر صحبت کنیم! این فبلت، دستگاهی نیست که توجه همه افراد را به خود جلب کرده و باعث شود تا تمامی کاربران از آن استفاده نمایند. Phab2 Pro لنوو از صفحه نمایش ۶.۴ اینچی بهره می‌برد که بیشتر به اندازه تبلت‌ها نزدیک است تا تلفن‌های هوشمند! از نگاه دیگر، می‌توان آن را یک پرچمدار مدرن با بدنه فلزی فوق العاده زیبا دانست که در دو رنگ طلایی و مشکی براق عرضه می‌شود.

tango-features

بزرگترین مشخصه Phab2 Pro لنوو را می‌توان دوربین‌های آن دانست. سه دوربین در پشت و یک دوربین در جلوی این محصول قرار گرفته‌اند. مشخصات این دوربین‌ها عبارتند از:

دوربین پشت ۱۶ مگاپیکسلی RGB

دوربین با قابلیت تشخیص عمق

دوربین با قابلیت تشخیص حرکت اجسام با اشعه مادون قرمز و لنز fish-eye

دوربین جلو ۸ مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی

در تصویر زیر می‌توانید مشخصات Phab2 Pro لنوو را به اختصار مشاهده کنید:

Lenovo-Phab2-Pro-Specs

در نهایت، Phab2 Pro لنوو محصولی است که بیشتر برای افرادی که قصد کاوشگری‌های خاص دارند، کاربرد دارد. شرکت لنوو، سپتامبر ۲۰۱۶ را به عنوان تاریخ عرضه این فبلت در نظر گرفته و قیمت آن نیز ۵۰۰ دلار تعیین شده است.

2 در مورد “Phab2 Pro لنوو اولین محصول از پروژه تانگو گوگل رسما معرفی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH