کانسپتی جذاب از مک‌بوک پرو جدید با پنل OLED

اگر از دنبال‌کنندگان آی‌تی‌رسان باشید، مطمئنا می‌دانید که در هفته گذشته خبری مبنی بر وجود پنل OLED در مک‌بوک پرو جدید اپل را منتشر کردیم و باید بگوییم که این ایده فوق‌العاده به نظر می‌رسد. امروز و با تشکر از Martin Hajek که طراح بی‌نظیر کانسپت‌های محصولات اپل به شمار می‌رود، تصاویر با کیفیت و جذابی از پنل OLED در مک‌بوک پرو منتشر شده است.

چیزی که پیش‌تر به آن اشاره کرده بودیم، تغییر‌پذیر بودن این پنل بر اساس نحوه کاربرد و اپلیکیشن‌های مورد استفاده توسط کاربر است. همانطور که در تصاویر انتهای مطلب مشاهده خواهید کرد، این پنل کاملا به نرم‌افزار در هر حال استفاده توسط کاربر وابسته است و بر اساس اپلیکیشنی که با آن مشغول به کار هستید، ظاهر آن نیز تغییر پیدا خواهد کرد.

اطلاعات دیگری مانند عمر باطری، تاریخ، زمان و نام کاربری نیز بر روی این پنل قابل نمایش است. همچنین از این پنل می‌توانید هنگامی که قصد انتقال فایل دارید نیز بهره ببرید. به این صورت که وقتی فایلی را جابجا می‌کنید، نواری که میزان این انتقال را مشخص می‌کند، بر روی این پنل ظاهر می‌شود و می‌توانید مشاهده کنید که چه زمانی، عملیات انتقال فایل به پایان می‌رسد. همچنین هنگامی که قصد استفاده از سیری را داشته باشید، نوار انیمیشن مربوط به این دستیار هوشمند نیز روی این پنل ظاهر خواهد شد.

البته این تصاویر در حال حاضر در حد کانسپت بوده و مشخص نیست که محصول نهایی به این طرح شباهت داشته باشد یا خیر. اما چیزی که هست، این تصاویر به قدری جذاب است که می‌تواند واقعیت داشته باشد.

1 در مورد “کانسپتی جذاب از مک‌بوک پرو جدید با پنل OLED”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH