اپل فروشنده انرژی خورشیدی می‌شود!

اپل کمپانی شناخته‌شده‌ای که اکثر افراد آن را با تولید آیفون‌های پرطرفدار، آیپدهای دوست‌داشتنی و محصولات منحصربه‌فرد می‌شناسند، به‌تازگی به عرصه جدیدی وارد شده است که در آینده به دلیل اتمام سوخت‌های فسیلی از آن بیشتر می‌شنوید!

اپل به‌تازگی به انرژی‌های سبز و به‌ویژه انرژی خورشیدی علاقه‌مند شده و زیرمجموعه جدیدی با نام Apple Energy LLC را ایجاد کرده که قرار است در این مجموعه از انرژی خورشیدی کسب درآمد کند. این کسب درآمد با فروش انرژی‌های خورشیدی تولیدشده از پنل‌هایی است که در مزارع مخصوص اپل تعبیه‌ شده است. این شرکت امیدوار است بدین‌ صورت بتواند مزارعی مخصوص تولید انرژی خورشیدی با تجهیزات خود در سراسر جهان ساخته و به بهره‌برداری برساند. اپل ادعا کرده که انرژی تولیدشده توسط این شرکت به‌قدری است که ۹۳ درصد کل مصرف شرکت‌ها و سازمان‌های خود در سراسر جهان را پاسخگو خواهد بود و تصمیم دارد از این سوخت پاک در تولید انرژی دفاتر، ساختمان‌ها و حتی Apple car بهره بگیرد.

اپل یکی از شرکت‌های فعال در زمینه محیط‌ زیست است که در چند سال گذشته اقدامات بسیاری برای حفظ و نگه‌داری محیط‌ زیست انجام داده است. هرچند این شرکت به این مجموعه جدید خود به‌عنوان تجارت سودده نگاه نمی‌کند اما با توجه به اینکه شمارش معکوس پایان سوخت‌های فسیلی در بسیاری از کشورها به صدا درآمده، در آینده می‌تواند از این تجارت سود خوبی به جیب بزند.

solar

1 در مورد “اپل فروشنده انرژی خورشیدی می‌شود!”

  1. یه مقاله بود چند روز پیش تو ای تی رسان خوندم که شیلی انرژی خورشیدی رایگان به مردمش میده
    حالا هم که اپل دنبال انرژی خورشیدیه
    به زودی انرژی خورشیدی جایگزین خیلی چیزها میشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH