دو اسمارت فون و یک فبلت، دستاورد جدید و معرفی نشده سونی!

xperia-snapdragon-600-638x425سونی امسال به صورت جدی قصد دارد کهکشانی‌های چهارم سامسونگ را در نطفه خفه نموده و پسران نینجای اکسپریایی خود را جایگزین ایشان سازد! پس از شرکت سرگروه اصلی سونی ملقب به اکسپریا زد، در رینگ‌های مبارزه گوناگون با نسل چهارم کهکشانی‌ها و نتایج ضعیف‌تر آن در مقابل کهکشانی‌های سامسونگ، به نظر می‌رسد سونی قصد دارد سرگروه قبلی را رد صلاحیت نموده و پسرانی تازه‌تر را برای سر گروهی اکسپریاهای خویش انتخاب سازد. اولین پسر نوظهور و اکسپریایی، نام XPERIA A را از فرهنگ نام‌های سونی، انتخاب ساخته و فعلا در حال کسب مهارت‌های رزمی برای مغلوب نمودن نسل چهارم کهکشانی‌ها از اساتید ژاپنی خویش است. این اسمارت فون جدید، در نزد اساتید خویش با کد “Dogo” شناخته می‌شود. بر اساس این شایعات، اولین پسر نو ظهور اکسپریایی سونی یک صفحه نمایش 4.6 اینچی را جای داده و خود را به پردازشگرهای چهارهسته ای کوالکام اسنپ دراگون سری 600 مجهز نموده است. البته اگر سونی انتشار آن را در انبارهای خویش،شروع نکرده باشد، شاید سری 800 پردازشگرهای چهار هسته‌ای اسنپ دراگون را برگزیند تا پسر نوظهورش را به رقیب بی چون و چرایی برای کهکشانی‌های سامسونگ، تبدیل نماید. این پسر تازه متولد شده یک رم 2 گیگابایتی، باتری 2300 میلی آمپری و 32 گیگابایت حافظه داخلی را در محفظه‌ای ضد گرد و غبار و آب  پنهان ساخته تا بر صفات پسندیده و نیک خویش بیافزاید!

پرچم‌دار جدید بعدی نام Xperia UL را در شناسنامه خویش مشاهده می‌کند و با کد “Gaga” شناخته میشود و به برادر اکسپریایی خود به اسم Xperia ZL شباهت بسیاری دارد. سری 600 پردازشگر های 4 هسته ای کوالکام اسنپ دراگون، 2 گیگابایت رم و یک باتری 2300 میلی آمپری موجود بر این هم‌سان اکسپریا زد ال، همه و همه نشان از سرسخت بودن بسیار سونی، درمبارزه با سایر ابر قدرت‌های هوشمند و موبایلی را دارد.

موفقیت سری کهکشانی‌های نوت سامسونگ، بسیاری از کمپانی‌های سازنده تلفن‌های هوشمند را به فکر واداشت تا خود به تولید یک فبلت بسیار قدرتمند روی آورده و عرصه را در این گوشه از دنیای وسیع و رنگارنگ، اسمارت فون‌ها بر نوت سامسونگ دشوار سازند. حال یکی از همین کمپانی‌ها که در ابتدای مطلب معرف حضورش شدید، قصد دارد یک فبلت بسیار قدرتمند را برای سرکوب نسل سوم کهکشانی‌های نوت سامسونگ، به میدان مبارزه اعزام نماید و اسم کد ماموریتش را Togari ،برگزیده است. این پرچم دار و فبلتی جدید سونی را ، یک صفحه نمایش 6.4 اینچی فول اچ دی و یک پردازنده 4 هسته‌ای کوالکام اسنپ دراگون سری 800 همراهی می‌نماید و سونی برای اینکه مطمئن گردد که هنگام برگشت این فبلت تازه وارد از میدان مبارزه، خبرهای خوشی را خواهد شنید بر روی آن یک باتری 3500 میلی آمپری را سوار نموده است. به نظر شما کدامیک از این سه پسر تازه وارد می‌توانند نسل چهارم کهکشانی‌های سامسونگ را مغلوب گرداند؟!

11 در مورد “دو اسمارت فون و یک فبلت، دستاورد جدید و معرفی نشده سونی!”

  1. به هر حال اکسپریا z برای مبارزه با s3 و iphone 5 اومد و حتی الان هم از خیلی جهات از s4 و one بهتره از جمله کیفیت ساخت،ضد آب و ضربه بودن ،دارای تمامی استاندارد های نظامی بودن و… البته s4 از cpu جدیدتری استفاده کرده که با این وجود هم فاصله ی انچنانی در بنچمارک ها ندارند.البته از حق نگزیم تجهیزات سلامتی ایی که قرار شده با s4 بیاد وسوسه کننده هست…

  2. واقعا گوشیهای سونی از نظر رابط کاربری خیلی عقب هستند.حتی گوشی یه دونه مدیریت فایل هم توش نصب نیست.

    1. محمد جهانی

      نمیدونم ولی موقعی که اس 4 معرفی شد چندتا بنچمارک ازش منتشر شد اونارو منظورم هست و نسل چهارم، گفتم که!!

  3. (( پس از شرکت سرگروه اصلی سونی ملقب به اکسپریا زد، در رینگ های مبارزه گوناگون با نسل چهارم کهکشانی ها و نتایج بسیارضعیف آن در مقابل کهکشانی های سامسونگ))
    این جمله یعنی چی؟؟؟شما طبق کدوم سند این حرف رو میزنی؟؟؟اصلا اکسپریا z نسبت به کدوم کهکشانی نتایج بسیار ضعیف کسب کرده؟؟؟

  4. فبلت که در ifa اواخر شهریور معرفی میشه. اون دو تا هم واسه بازار ژاپنه.
    کهشانی پلاستیکی تکراری سامسونگ هم به زور حریف شاهکار مهندسی یعنی z هست.

    1. حتما منظور شما کهکشانی pocketیا کهکشانی miniکه از zشکست میخوره.والا zخیلی از گلکسی ها عقبه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH