سونی و مایکروسافت از جمع ۱۲ تولیدکننده برتر اسمارت‌فون خارج می‌شوند

بر اساس گزارش موسسه تحقیقاتی IC Insights، سونی و مایکروسافت از لیست ۱۲ تولیدکننده اسمارت‌فون خارج می‌شوند. 

برای سه ماهه اول سال ۲۰۱۶، مایکروسافت توانسته است ۲.۳ میلیون واحد گوشی به‌فروش برساند. در همین بازه زمانی، سونی توانسته است ۳.۴ میلیون گوشی به‌فروش برساند. اگر مایکروسافت به همین صورت به فروش ادامه دهد، امسال بیش از ۱۵ میلیون واحد گوشی نخواهد فروخت.

IC Insights پیش‌بینی می‌کند که بازار اسمارت‌فون‌ها رشد چندانی نداشته باشد. ۷ تولید کننده از این لیست، رشد کمتر از ۶ درصد خواهند داشت. ۵ تولیدکننده دیگر،‌ رشد ۲۹ درصدی و بیشتر خواهند داشت.

سامسونگ با ۸۱.۳ میلیون واحد فروش در سه ماهه اول سال ۲۰۱۶، همچنان بزرگ‌ترین تولیدکننده است. اپل با فروش ۵۱.۶ میلیون واحد در همین بازه زمانی، رتبه دوم را به خود اختصاص داد. IC Insights پیش‌بینی می‌کند که هر دو سازنده رشد کم‌تری داشته باشند.

از ۱۲ تولیدکننده برتر اسمارت‌فون، ۸ شرکت چینی هستند. هواوی، اوپو و شیائومی به ترتیب رده‌های سوم، چهارم و پنجم را به خود اختصاص داده‌اند. دیگر تولیدکنندگان چینی عبارتند از: ویوو، ZTE، لنوو، TCL و میزو.

5 در مورد “سونی و مایکروسافت از جمع ۱۲ تولیدکننده برتر اسمارت‌فون خارج می‌شوند”

  1. خوب باز که ثابت کردید چه سایت ضعیفی دارید!!
    تو همین متن کجاش اشاره کرده که سونی یا مایکروسافت گفتن خارج میشیم!؟

    1. مجتبی مسکینی

      عزیز اگه متن رو خونده باشید می‌بینید که در رابطه با فروش کم محصولات سونی و مایکروسافت هست و گفته شده که چینی‌ها در فروش اسمارت‌فون‌هاشون موفق‌تر بودن در چنین شرایطی دو کمپانی اشاره شده از جمع ۱۲ تولیدکننده برتر خارج میشن و دیگه جز این ۱۲ تا نیستن نه اینکه کلا از این بازار خداحافظی کنن!
      درضمن برای چنین چیزهایی نیازی نیست خود مایکروسافت یا سونی چیزی بگن! آمار همه چیز رو نشون میده
      شاد باشید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH