تصاویر نسخه واقعی وان پلاس ۳ را ببینید

تا رونمایی از وان‌ پلاس ۳ زمان زیادی باقی نمانده است، در طول چند هفته گذشته شایعات زیادی از این قاتل پرچم‌داران منتشر شده است و به لطف لودهندگان، کم‌تر ویژگی از این اسمارت‌فون مانده است که از آن بی اطلاع باشیم اما همیشه آخرین اطلاعات لو رفته درست قبل از معرفی رسمی می‌تواند جذاب باشد. به‌تازگی دو تصویر واقعی از این اسمارت‌فون منتشر شده است که به خوبی نشان دهنده شمایل وان پلاس ۳ است.

OnePlus 3 (1)

اولین تصویر نشان‌ دهنده صفحه نمایش ۲.۵D در بخش جلویی است که البته تایید شایعاتی است که در گذشته منتشر شده. هم‌چنین یک کلید در بخش جلویی مشاهده می‌شود که همان سنسور اثر انگشت است.

بسیاری از شایعات و گزارشات قبلی نشان می‌دهند که وان‌پلاس ۳ مجهز به نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی خواهد بود که در بخش پردازشی آن از چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده شده است. از دیگر مشخصات این اسمارت‌فون می‌توان به ۴ یا ۶ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۳۲/۶۴/۱۲۸ گیگابایتی اشاره کرد. دوربین اصلی این اسمارت‌فون ۱۶ مگاپیکسلی است و در بخش سلفی می‌توانیم یک سنسور ۸ مگاپیکسلی را مشاهده کنیم. تولید نیرو در وان پلاس ۳ توسط یک باتری ۳۴۵۰ میلی‌آمپری انجام می‌شود.

اولین محموله ۱۰۰۰ واحدی این اسمارت‌فون در چین با قیمت ۴۶۰ دلار فروخته خواهد شد اما هنوز قیمت خرده فروشی وان پلاس ۳ مشخص نشده است.

2 در مورد “تصاویر نسخه واقعی وان پلاس ۳ را ببینید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH