احتمال تغییر در عملکرد دکمه هوم آیفون ۷ اپل

اپل ازجمله شرکت‌هایی است که شایعات و اخبار منتشرشده از محصولاتش همیشه نقل محافل مختلف است و این بار آیفون بعدی اپل که احتمالا آیفون ۷ نام خواهد داشت شایعات، اخبار جدید و گمانه‌زنی‌ها را یدک می‌کشد.

 به‌تازگی تصویری منتشرشده که به گفته برخی از وب‌سایت‌های خبری پنل جلویی آیفون ۷ است. در این تصویر هرچند تغییرات آن‌چنانی ظاهری در آیفون ۷ دیده نمی‌شود اما تغییراتی در دکمه هوم آیفون آینده به چشم می‌آید. با توجه به تصویر به نظر می‌رسد که دکمه فیزیکی هوم که پیش‌ازاین با فشردن آن به صفحه خانگی برگشته و حتی سنسور اثرانگشت فراخوانی می‌شد جای خود را به دکمه‌ای لمسی داده است که تنها با لمس آن (نه فشردن) اقدام به فعال کردن سیری و با دوبار تپ کردن امکان مشاهده اپلیکیشن ها را مهیا می‌کند.

gsmarena_002

احتمالا این تصویر نسخه اولیه دکمه هوم و یکپارچه شدن آن با بدنه آیفون خواهد بود. دکمه فیزیکی و بهره‌گیری از آن پیش‌ازاین برای نسل‌های قبلی آیفون مشکلاتی ایجاد کرده و دچار نقص و خرابی شده است، بنابراین می‌توان حدس زد که احتمالا در نسخه هفتم آیفون، اپل فکر دیگری برای این دکمه خواهد کرد.

انتشار این تصویر توسط اپل و شرکای تجاریش به تایید نرسیده است و به همین نمی‌توان به قطع یقین درباره تغییرات آیفون ۷ و دکمه هوم نظر داد.

gsmarena_001

2 در مورد “احتمال تغییر در عملکرد دکمه هوم آیفون ۷ اپل”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH