P9 و P9 پلاس رکورد زدند؛ فروش بیش از 2.6 میلیون دستگاه در سراسر جهان

هواوی P9 و P9 پلاس رکورد زدند؛ فروش بیش از ۲.۶ میلیون دستگاه در سراسر جهان

هواوی با افتخار تمام اعلام کرد که تاکنون موفق شده است بیش از ۲.۶ میلیون دستگاه گوشی هوشمند P9 و P9 پلاس را که طی مراسمی ویژه در ششم آوریل سال میلادی جاری رونمایی شده بودند، به فروش برساند.

P9 و P9 پلاس، تنها پس از گذشت ۶ هفته از قرار گرفتن پشت ویترین فروشگاه‌ها به این رقم باورنکردنی از فروش دست یافته‌اند. علاوه بر این، در خارج از مرزهای چین، کل فروش P9 به میزان ۱۳۰ درصد از کل فروش P8 در مدت مشابه سال گذشته بیشتر است. در فرانسه نیز، این گوشی ۱۰۰۰ درصد بیشتر از P8 به فروش رسیده است. در لهستان و فنلاند نیز اوضاع به همین ترتیب بوده و P9 افزایش فروش ۴۰۰ درصدی را تجربه کرده است. در بریتانیا تا حدودی چنین اتفاقی رخ داده و این گوشی در مقایسه با پرچم‌دار قبلی هواوی، ۳۰۰ درصد بیشتر به فروش رسیده است.

مطابق اظهارت کمپانی هواوی، از نظر آمار و ارقام فروش، گوشی‌های P9 و P9 پلاس با هیچ یک از محصولات قبلی این کمپانی قابل مقایسه نبوده و بهترین فروش را در چین، فرانسه، فنلاند و بریتانیا تجربه کرده است.

این دو پرچم‌دار توانسته‌اند هواوی را در جایگاه سومین سازنده بزرگ گوشی‌های هوشمند در سطح جهان تثبیت کنند.

4 در مورد “هواوی P9 و P9 پلاس رکورد زدند؛ فروش بیش از ۲.۶ میلیون دستگاه در سراسر جهان”

  1. هواوی واقعا ارزش این موفقیت هارو داره. هرچند که دیگه از قیمت رقابتی تقریبا خبری نیس اما کیفیت هم به همون میزان بالا رفته

  2. هواوی یکی از برندهای نسبتا قابل قبول هستش. از سری honor استفاده کردم و راضی هم بودم. امیدوارم p9 مرز ۸.۵ میلیون honor رو هم رد کنه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH