آیفون ۷ با جک هدفون و پشتیبانی از دو سیم‌کارت عرضه می‌شود

یکی از شایعاتی که پیرامون آیفون ۷ مطرح شده، حذف جک هدفون بوده که به معنی استفاده کاربران از هدفون‌های بی‌سیم است. اما بر اساس حرف و حدیث‌هایی که به تازگی مطرح شده، این موضوع متنفی است. Rock fix که از فروشگاه‌های تعمیر‌کننده دیوایس‌ها بوده و در کشور چین قرار دارد، به تازگی تصویر قطعات آیفون ۷ را منتشر کرده است. یکی از آنها، مربوط به مدل ۴.۷ اینچی است که در کنار درگاه لایتنینگ، جک هدفون نیز به چشم می‌خورد. همچنین تصویر محفظه سیم‌کارت آیفون جدید نیز منتشر شده که قابلیت بهره‌گیری از دو سیم‌کارت را می‌توان در آن مشاهده کرد که این موضوع می‌تواند برای اولین بار در این محصول رخ دهد.

قطعات دیگر مانند صفحه نمایش در دو سایز مختلف، چیپ‌های حافظه SanDisk با حداکثر سایز احتمالی ۲۵۶ گیگابایت و دوربین دوگانه برای مدل بزرگ‌تر نیز در تصویر قابل مشاهده است. مسئول این فروشگاه همچنین در مورد تغییر طراحی خطوط آنتن نیز به ما گزارشاتی داده است.

این روزها، اخبار ضد و نقیض زیادی پیرامون آیفون ۷ شنیده می‌شود. چندی پیش، کمپانی فاکس‌کان که تولید قطعات محصولات اپل را بر عهده دارد، خبر از منتفی شدن دوربین دوگانه در آیفون ۷ داد و حال این شایعه، پیرامون وجود این قابلیت در این محصول سخن می‌گوید. چرا که ایشان عنوان کرده است که روند طراحی و تولید دوربین دوگانه به پایان رسیده و برای تغییر در این تصمیم، دیر شده است. وی همچنین عنوان کرده است که شرکت‌های سامسونگ، اوپو، ویوو و شیائومی نیز در حال طراحی دوربین‌های دوگانه برای پرچمداران جدید خود هستند و این موضوع جالب است که ببینیم شرکت‌های فعال در زمینه تکنولوژی، چه چیزی را به همراه این ویژگی برای کاربران خود ارایه خواهند داد.

5 در مورد “آیفون ۷ با جک هدفون و پشتیبانی از دو سیم‌کارت عرضه می‌شود”

  1. از آیفون ۵ اس به بعد هر روز بیشتر از اپل نا امید شدم… دیگه اون جذابیت قبل رو نداره… یادمه وقتی آیفون ۴ رو نمایی شد من داشتم پرواز میکردم اما الان دارم خدا خدا میکنم آیفون بعدی یه جذابیتی برای من داشته باشه که ۵ اس رو بذارم کنار و ۷ بگیرم، که اگر این اتفاق نیوفته یا موتو زد موتورولا رو میگیرم یا وان پلاس ۳
    متاسفانه

  2. باید تا معرفی رسمیش صبرکنیم ببینیم چه امکاناتی داره
    این ها فعلا اخباری در حواشی این گوشین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH