گلکسی نوت ۷ سامسونگ در دو نسخه متفاوت عرضه می‌شود

در حالیکه اطلاعات زیادی از گلکسی نوت ۷ منتشر شده است، هنوز برخی سوالات درباره این گوشی بر جای خود باقی است. ما می‌دانیم که این گوشی در ۱۲ مرداد معرفی می‌شود و دارای نمایشگر خمیده است. حتی ممکن است که به اسکنر عنبیه نیز مجهز باشد.

اما سوالی که مطرح است، این است که آیا علاوه بر نسخه با نمایشگر خمیده، نسخه معمولی یا با نمایشگر تخت نیز وجود دارد؟ اطلاعاتی که در سایت سامسونگ دیده شده است، نشان می‌دهد که احتمالا دو نسخه از گلکسی نوت ۷ عرضه می‌شود که یکی دارای نمایشگر تخت است.

همانطور که در تصویر پایین دیده می‌شود، در مروگر شماره SM-N930F دیده می‌شود و احتمال می‌رود که مدل معمولی نوت باشد. این شماره از همان روند شماره‌های پیشین گلکسی نوت ۵ (SM-N920) و گلکسی نوت ۴ (SM-N910) پیروی می‌کند. همچنین این احتمال وجود دارد که شماره مدل گلکسی نوت ۷ با نمایشگر خمیده SM-N935 باشد که شبیه گلکسی S7 Edge با شماره مدل SM-G935 است.

گرچه این نیز شاهد مستحکمی برای وجود نسخه معمولی نیست، اما برای طرفدارانی که علاقه به نسخه خمیده ندارند، جای امیدواری است. از آنجایی که مدل‌های با نمایشگر خمیده معمولا قیمت بیشتری دارند، منطقی به‌نظر نمی‌رسد که تنها یک نسخه از این پرچمدار ارایه شود. از طرف دیگر، بسیاری از کاربران چه از نظر زیباشناختی و چه از نظر کاربردی‌ بودن، علاقه‌ای به مدل‌های با نمایشگر خمیده ندارند.

Samsung-Note-7-Standard

1 در مورد “گلکسی نوت ۷ سامسونگ در دو نسخه متفاوت عرضه می‌شود”

  1. اره اگه این کار رو سامسونگ انجام بده یعنی انعطاف پذیره و تونسته خواسته کاربراش رو براورده کنه
    چون ممکنه بعضی ها نسخه Edge نوت ۷ رو نپسندند وبرعکس بعضی ها نسخه اج رو خواستار باشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH