دیزایر پی رسمی شد!

dp

اگر پیگیر اخبار قبلی سایت بوده باشید، حتما با دو اسمارت فون میان قیمتی اچ تی سی کم و بیش آشنایی دارید و می‌توانید ظاهرشان را به یاد آورید! بالاخره اچ تی سی یکی از آن دو را به صورت کامل برای معرفی آماده کرد و مشخصاتشان را به همگان معرفی نمود. ابتدا دو خبر را قبل از معرفی این پسر خوش پوش و خوش‌تیپ تایوانی با نام دیزایر P را باید برایتان بازگو نماییم!
یکی اینکه این پسر تازه وارد قرار است میان قیمتی باشد و خبر بد هم این است که اچ تی سی قصد ندارد آن را در خارج از قاره آسیا عرضه نماید تا بتواند عقاید تمام مردمان آسیایی را به سمت پسر خوش پوش خود، سوق دهد! در ادامه برخی از مشخصات آن را برایتان بازگو خواهیم کرد که می‌تواند سبب قوت قلب شما باشد و به شما بفهماند این گوشی، در بازار ایران نیز به معنای واقعی کلمه میان قیمت است و قصد ندارد با قیمت بالای خویش، خاطرتان را آزرده سازد و همانند گران قیمت‌ها در گوشه‌ای از تخیلاتتان قرار گیرد و شما را وادار به خیال بافی درباره خویش نماید!
این پسر خوش پوش قرار است یک پردازنده دو هسته‌ای کوالکام را بر دوش خویش بکشد که هر هسته فرکانس کاری یک گیگاهرتز را داراست. رم 768 مگابایتی را نیز سازنده تایوانی انتخاب ساخته تا بتواند تا تمام سال 2013 را پیاده رفته، بدون آن که احساس خستگی نماید و با قیمت خوب خویش، پسران نینجایی و اکسپریایی سونی را از دید عموم مردم آسیا خارج سازد. اچ تی سی پسر خوش‌تیپ و باکلاس خویش را به 4 گیگابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش 4.3 اینچی و دوربین 8 مگاپیکسلی مجهز ساخته تا تمام نگاه‌ها را به سمت محصول جدید خویش بدوزد! اما متاسفانه در انتهای خبر باید یاد آوری نماییم که برچسب 365 دلاری که بر روی سینه پسر آسیایی دوست اچ تی سی نصب گردیده، می‌تواند تا حدی شما را برنجاند و حتی از خویش نومید گرداند. حال بازهم باید امیدوارم باشیم که اسمارت فون جدیدی معرفی گردد که جیبمان توان پرداخت هزینه سنگین و گزاف آن را داشته باشد و بتوانیم با سرعت هرچه تمام‌تر به قافله اسمارت فون داران بپیوندیم و بخشی از دنیای اسمارت فون داران را تشکیل دهیم.

6 در مورد “دیزایر پی رسمی شد!”

  1. رمش کمه …یعنی ب درد سالهای آینده نمیخوره …چارسال دیگه باید زوری زوری ب خورد مامان یا داداش کوچیکت بدیش!!
    بابا ی گوشی خوب بسازین الان 9 ماهه درگیر خرید ی گوشیم! خریدار هستم ولی کیس هوشمند نجستم…

    1. محمد جهانی

      واسه خرید سعی کنین برین یه بار مغازه یه کم با گوشی ها کار کنین تا حدی میتونه کمکتون کنه که هم مشکلاتشو بفهمین و هم صفات خوبش رو!

      1. ازین مزه ها تو اصفهان نیست .. حتی دم 33 پل و احمد آباد …ی نگاه ب قیافت میندازن ببینن واسه خرید اومدی یا چک کردن؟ بعد ک بفهمن دیگه ….بیرووووووووووووووووووووون!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH