قابلیت ترجمه به اینستاگرام می‌آید

سرویس ترجمه مدت زیادی است که روی بسیاری از اپلیکیشن‌ها به چشم می‌خورد. امروز خبری منتشر شد و به این واسطه، طی ماه آینده، دکمه‌ای با قابلیت ترجمه متن به اینستاگرام اضافه خواهد شد. به وسیله این امکان، می‌توانید متون پست و یا قسمت پروفایل کاربران که به زبانی دیگر نوشته شده و شما قادر به درک آن نیستید را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید. اما هنوز مشخص نیست که این موضوع، کامنت‌های ارسال شده در پست‌ها را نیز شامل می‌شود یا خیر.

اینستاگرام طی سال‌های اخیر، به موفقیت‌های بسیار زیادی دست پیدا کرده است و چند روز پیش نیز اعلام شد که تعداد کاربران آن از مرز ۵۰۰ میلیون نفر هم گذشته است. نکته شگفت‌انگیز موضوع اشاره شده این است که حدود ۳۰۰ میلیون از این کاربران، هر روز از اینستاگرام بازدید می‌کنند.

در ضمن این پیشرفت، برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان این برنامه با سرعتی پایین و به مرور سعی می‌کنند تا قابلیت‌های مختلف را به آن اضافه کنند. به تازگی نیز شاهد این موضوع بودیم که لوگو اینستاگرام تغییر کرد.

فیس‌بوک، سازمانی که نرم‌افزار اینستاگرام را در سال ۲۰۱۲ تحت سلطه خود درآورد، مطمئنا تأثیر بسیار زیادی در اضافه شدن امکان ترجمه به اینستاگرام داشته است. نرم‌افزار فیس‌بوک از سال ۲۰۱۱ این قابلیت را در خود داشته و از جستجوگر بینگ مایکروسافت برای انجام این کار بهره می‌برد.

instagram-translate-main

1 در مورد “قابلیت ترجمه به اینستاگرام می‌آید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH