سامسونگ Galaxy Win جهانی شد!

samsung-galaxy-win-650x0 (1)

هفته گذشته سامسونگ گوشی گلکسی وین را برای بازار چین معرفی کرد و ظاهرا این مدل که در رده متوسط‌ها قرار می‌گیرد، آن قدر جذاب بوده که خیلی زود تغییر عقیده داده و نسخه جهانی تا این کمپانی نسخه جهانی آن را نیز معرفی نماید.

مشحصات این گوشی تا حدی عجیب و غریب است. نمایشگر 4.7 اینچی با وضوح 480 در 800 پیکسل، پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت هم زمان (نسخه تک سیم کارته هم ارایه خواهد شد) و باتری 2000 میلی آمپری چیز چندان عجیبی نیست اما استفاده از یک چیپست چهار هسته‌ای با هسته‌های نسبتا ضعیف A5 در کنار واحد گرافیکی Adreno 203، جای بسی تعجب دارد! چرا که جالب است بدانید به خاطر همین چیپست به ظاهر قدرتمند، گوشی حتی نمی‌تواند به صورت اچ‌دی فیلم‌برداری کنید و به احتمال فراون در نشان دادن همین محتوا نیز با مشکل مواجه خواهد شد (چرا ۴ هسته؟!).

این گوشی با اندروید نسخه 4.1 و در دو رنگ، در سه ماهه دوم سال جاری میلادی به بازار ارایه خواهد شد.

3 در مورد “سامسونگ Galaxy Win جهانی شد!”

  1. سلام آقای گل کار می خواستم بدونم که آینده سیستم عامل ویندوز (رایانه) به کدام سمت خواهد رفت ؟ بعد از ویندوز 8 . البته اگر می توانید مقاله ای را هم برای مطالعه معرفی کنید متشکر می شوم.

  2. معمولا گوشیهای دوسیمکارته بااینکه سخت افزارچندان قوی ندارن ولی فروش خودشون رودارن به این دلیل که کاربرای کم وخاصی دارن کسانیکه نمیخوان دوتاگوشی همراه دستشون بگیرن دوسیمکارته بودن الویت داره براشون ومجبور میشن باهرمشخصاتی بخرنش.گوشیهای دوسیمکارته هوشمنداول راهن وکم کم بهترمیشن سامسونگ اول گلکسی اس دوزبامشخصات نسبتاضعیف ( تک هسته، چهاراینچی480×800، دوربین5،وبکم0.3،رم768، اندروید4.0.4)وبعدگلکسی گرندبامشخصات نسبتامتوسط( دوهسته، پنج اینچی480×800، دوربین8، وبکم2,رم1، اندروید4.1.2)وحالا گلکسی وین وگویاگلکسی مگاروتولیدکرده

  3. سخت افزار از رده خارج + طراحی تکراری که اصلا میشه گفت طراحی نشده انداختن تو بدنه اس 3 مینی!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH