بررسی پد فون ۲ ایسوس (به زودی)

pad-fone-2-itresan

یک گوشی هوشمند پیشرفته خودش به تنهایی جذابیت دارد تا بخواهید از داشتن آن لذت ببرید. حال اگر این گوشی با قرار گرفتن داخل یک استند تبدیل به تبلت شود چه؟! آن موقع این لذت دو چندان خواهد شد.
ایسوس با معرفی پد فون توانست تا خلاقیت را چاشنی این بخش از بازار کند و کاربر به نوعی با خرید یک وسیله، صاحب دو دستگاه شود. پس از مدتی این کمپانی نسخه دوم از پدفون را با امکانات پیشرفته‌تر وارد بازار کرد که مدت کوتاهی از ورود رسمی آن می‌گذرد.
به دلیل جذابیت این دستگاه بر آن شدیم تا پد فون ۲ را از نزدیک برایتان بررسی کنیم، پس منتظر مقاله اختصاصی ما از این دستگاه نو ظهور باشید…

4 در مورد “بررسی پد فون ۲ ایسوس (به زودی)”

  1. ایده خوبیه ولی هنوز جایه زیادی برای پیشرفت داره برای مثال کیفیت پایین داک تبلت که با وجود پردازنده گرافیکی آدرنو 320 که فول اچ دی ساپورت میکنه واقعا نا امید کنندست ولی چیزه جدیدی نمیگه. با خالی شدن فضای داخلی داک تبلت همچنان وزنش بالاست و کلفته! ایسوس میتونست از این فضا برای افزایش ظرفیت باتری استفاده کنه وه یه باتری بالای 10000 میلی آمپر ساعتی روش بذار مثل اپل ولی خیلی کم کاری کرده! اگه اینا رو اضافه میکرد شاید دلیل قانع کننده ای میشد برای قیمت بالای این دستگاه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH