ویندوز ۱۰ بر روی بیش از ۱۰ درصد اسمارت فون‌های ویندوزی نصب شده است

ویندوز ۱۰ جدیدترین عضو خانواده سیستم‌عامل ویندوز که در زمان معرفی سروصدای زیادی نیز به پا کرد، طی یک سال زیر ذره‌بین شرکت AdDuplex قرارگرفته و عملکرد و میزان محبوبیت آن مشخص‌شده است.

به‌تازگی شرکت AdDuplex آمار و ارقامی را منتشر کرده که علاقه‌مندان به سیستم‌عامل ویندوز را تا حدودی به آینده روشن این پلتفرم امیدوار کرده است.

طبق آمار منتشرشده توسط این شرکت در ماه جاری (ژوئن) ۱۱ درصد از موبایل‌های ویندوزی به سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ نسخه مخصوص موبایل ارتقا یافته‌اند که در مقایسه با ماه گذشته میلادی رقمی معادل ۵ درصد رشد داشته است بااین‌حال ویندوز ۱۰ نتوانسته جای ویندوز ۸.۱ نسخه موبایل را از آن خود کند و نسخه ۸.۱ با ۷۸.۸ درصد محبوب‌ترین نسخه از پلتفرم ویندوز در تلفن‌های همراه است، پس از ویندوز ۱۰ نسخه هشتم بر روی ۷.۴ درصد موبایل‌های ویندوزی و ویندوز ۷ بر روی ۲.۹ درصد از موبایل‌های ویندوزی نصب است.

windows-10-mobile

اما همه آمارهای منتشرشده توسط این شرکت به نفع مایکروسافت نیست چراکه این موسسه اعلام کرده که ۷۵ درصد کاربران ویندوز ۱۰ موبایل، نسخه رایگان آن را از طریق آپدیت دریافت کرده‌اند و هیچ اقدامی برای خرید این سیستم‌عامل از مارکت مایکروسافت نکرده‌اند. ضمن اینکه این روزها موبایل‌های ویندوزفونی ۱ تا ۳ درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده‌اند و مابقی در تصاحب اندروید و ios است و جالب اینکه از میان استفاده‌کنندگان این سیستم‌عامل ۹۸.۷۴ درصد تلفن‌های هوشمند مایکروسافت و نوکیا دارند پس‌ازاین دو برند، موبایل OneTouch آلکاتل با ۰.۵۱ درصد، HTC BLU با ۰.۱۵ درصد قرار گرفته‌اند.

در تصویر زیر می‌توانید آمار منتشر شده توسط این موسسه را مشاهده نمایید:

Data-from-Windows-cross-promotion-network-AdDuplex-shows-Windows-10-Mobile-with-10.9-of-the-Windows-Phone-market (2) Data-from-Windows-cross-promotion-network-AdDuplex-shows-Windows-10-Mobile-with-10.9-of-the-Windows-Phone-market (1) Data-from-Windows-cross-promotion-network-AdDuplex-shows-Windows-10-Mobile-with-10.9-of-the-Windows-Phone-market

1 در مورد “ویندوز ۱۰ بر روی بیش از ۱۰ درصد اسمارت فون‌های ویندوزی نصب شده است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH