Honor 5X به‌روزرسانی اندروید مارشملو را دریافت می‌کند

Honor 5X یک گوشی هوشمند ساخته شده توسط مجموعه هواوی است. مدل ۵X ورود رسمی Honor به بازار موبایل آمریکا بود که با  ویژگی‌های شاخص خود، همانطور که وعده داده شد تنها با ۱۹۹ دلار قیمت داشت. بازار هدفمند این شرکت، نسلی است که ارزش را بر کالای زرق و برق‌دار ترجیح می‌دهند.

پس از تولید، Honor وعده داد که دستگاه به نسخه ۶ اندروید که سریع‌تر، روان‌تر و کارآمدتر است، ارتقا یابد. بعد از ۶ ماه از زمان انتشار، Honor سرانجام گوشی را به سمت آپدیت شدن حرکت داد. آپدیت مارشملو، عمر باتری را بهینه سازی می‌کند.

Honor 5X بروزرسانی اندروید مارشملو را دریافت می‌کند.
Honor 5X بروزرسانی اندروید مارشملو را دریافت می‌کند.

Honor 5X از پردازنده اسنپدراگون ۶۱۶ با ۳ گیگابایت رم، صفحه نمایش ۵.۵ اینچ  فول اچ‌دی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و اسکنر اثر انگشت بهره می‌گیرد؛ دوربین جلویی ۵ مگاپیکسل و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر، همگی درون یک قاب فلزی جمع شده‌اند، در کنار قیمتی که برای گوشی‌های این محدوده بی‌سابقه بوده است.

دریافت آپدیت همچنان برای کسانی که هنوز آن را دریافت نکرده‌اند، ادامه دارد. به نظر می‌رسد که مدل‌های بین‌المللی در ابتدا به‌روزرسانی شوند. شما می‌توانید با رفتن به Settings>Updater>Check for Updates به‌روز رسانی دستگاه خود را بررسی کنید.

1 در مورد “Honor 5X به‌روزرسانی اندروید مارشملو را دریافت می‌کند”

  1. امیدوارم هرچه زودتر همه گوشی هایی که توان اجرای اندروید۶ رو دارن اپدیت شن مثل پرچمداران سال گذشته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH