در ۲ Watch Dogs برای اتمام مراحل نیاز به کشتن هیچ شخصیتی ندارید!

نسخه اول بازی Watch Dogs پر از ایده‌های جذاب بود، اما بسیاری از آن‌ها در زیر تیر اندازی‌ها و هدف گرفتن‌های بی‌مورد دفن شدند. در نتیجه، به نظر می‌رسد که در نسخه جدید حداقل بعضی از آن‌ها تغییر خواهند کرد: طبق اعلام کارگردان نسخه دوم، Danny Belanger، شما می‌توانید تمام بازی را بدون کشتن حتی یک نفر به پایان برسانید.

او در بلاگ پلی استیشن اعلام کرد:

گیمر این آزادی را دارد که هر طور دلش می‌خواهد بازی کند. ما تمایل نداریم او را مجبور کنیم که انتخاب‌های مشخصی درباره نحوه انجام بازی داشته باشد. ممکن است شما یک روز بخواهید با سبکی متفاوت از روز قبل بازی کنید.

این کارگردان عنوان کرده که تیم توسعه دهنده در حال تمرکز بر سه سبک مختلف بازی برای انواع مختلف گیمرهاست و این امر که در طول بازی نیاز به کشتن هیچ شخصیتی نداشته باشید، کاملا در نسخه دوم گنجانده شده است.

در کنار جریان مبارز‌ه‌ای استاندارد، یک “هکر روح” هم وجود دارد که به شما امکان می‌دهد پرت کردن حواس شخصیت‌ها کمی زیرکانه‌تر باشد و دزدانه بازی کنید و شخصیت دیگر که “هکر حقه‌باز” است که به لطف ابزاری مشابه دِرون‌ها و دوربین‌های نظارتی به شما امکان به پایان رساندن یک مرحله بدون حضور در آن را می‌دهد. شما می‌توانید بازی را با انتخاب یکی از این سه شخصیت به طور کامل به پایان برسانید و یا بسته به شرایط به طور ترکیبی از آن‌ها استفاده کنید.

Watch Dogs 2 (که داستان آن از شیکاگو به سوی Bay Area است) در پانزدهم نوامبر برای کنسول‌های نسل هشتم و PC وارد بازار می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH