شیائومی Mi5؛ یک اسمارت‌فون عالی برای گیمرها!

شیائومی شرکتی چینی است که اولین اسمارت‌فون خود را در سال ۲۰۱۱ روانه بازار کرده است، این کمپانی به خوبی توانسته تلفیقی میان قیمت مناسب و کیفیت بالا ایجاد کند و به این ترتیب در طی کم‌تر از ۶ سال خود را به پنجمین تولیدکننده بزرگ تلفن‌ همراه تبدیل کند. این شرکت را به عنوان اپل آسیا می‌دانند زیرا محصولات ساخته شیائومی خصوصا خانواده Mi بسیار قدرتمند بوده‌اند و از طرفی با قیمتی بسیار مقرون به صرفه عرضه می‌شوند.

آخرین نسخه از خانواده Mi شیائومی Mi5 است که از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به وزن کم (تنها ۱۲۹ گرم)، شارژ سریع ۳، VoLTE و پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۳۰ اشاره کرد. این ویژگی‌ها از این اسمارت‌‌فون محصولی شایسته پرچم‌داری در سال ۲۰۱۶ را ساخته است.

از دیگر مشخصات شیائومی Mi5 می‌توان به صفحه نمایش ۵.۱۵ اینچی (با نسبت ۷۳.۱ درصدی نمایشگر به بدنه) اشاره کرد که دارای رزولوشنی معادل ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است که چگالی پیکسلی ۴۲۸ppi را به ارمغان آورده است. این نمایشگر توانایی نمایش ۱۶ میلیون رنگ را داراست و به وسیله گوریلا گلس ۴ محافظت می‌شود.

صفحه‌نمایش خوب و هم‌چنین رابط گرافیکی آدرنو ۵۳۰ موجب شده این اسمارت‌فون برای گیمرها یک گزینه مناسب به شمار برود. نسبت کنتراست ۱۲۲۷: ۱ در حالت معمولی و هم‌چنین ۳:۲۴۰ (تابش نور خورشید) موجب شده این اسمارت‌فون برای آسیایی‌های عشق بازی یک گزینه کاملا ایده‌آل محسوب شود. خوانایی خوب نمایشگر در محیط‌های مختلف، این اسمارت‌فون را برای بازی‌کردن در محیط داخلی خانه و یا هنگام جابه‌جایی مناسب کرده است. هم‌‌چنین نمایش رنگ‌ها در این اسمارت‌فون کاملا واقع گرایانه خواهد بود و به بهترین نحو ممکن انجام می‌پذیرد.

شیائومی Mi5 با فضای ذخیره سازی ۳۲،۶۴ و یا ۱۲۸ گیگابایت و هم‌ چنین فضای رم ۳ یا ۴ گیگابایتی سیستمی مناسب برای بازی کردن محسوب می‌شود. وظیفه تولید نیرو در این اسمارت‌فون برعهده یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری گذاشته شده است که می‌تواند تضمین دهد مدت زمان زیادی را به بازی کردن بپردازید البته اگر در حین بازی کردن شارژ باتری تمام شد به لطف وجود فناوری شارژ سریع می‌توانید به سرعت اسمارت‌فون خودتان را شارژ کنید تا لحظه‌ای بازی کردن را از دست ندهید.

علاقه‌مندان به بازی کردن ممکن است در هنگام استفاده مایل به دانلود نیز باشند، در اینجا با توجه به حضور چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ و دو هسته قدرتمند کریو با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز مشکلی به وجود نخواهد آمد. این اسمارت‌فون هم اکنون در بازار چین و انگلستان با قیمت ۳۲۹ دلار قابل خریداری است.

3 در مورد “شیائومی Mi5؛ یک اسمارت‌فون عالی برای گیمرها!”

  1. این اسمارت فون ها هم اکنون در بازار ایران به قیمت یک میلیون و هفصد هزار تومان قابل خریداری می باشند…!!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH