سرانجام سامسونگ هم فلزی می‌شود؟!

Galaxy-Note-3

گاهی اعتماد به نفس بیش از حد باعث می‌شود که گوش و چشم خود را به روی انتقادات سازنده ببندیم و به آنچه هستیم، هر چند با عیب راضی باشیم و قصد تغییر نیز در خود نداشته باشیم. اما انگار سامسونگ قصد دارد که کمی بیشتر به انتقادات کاربرانش گوش فرا دهد. در حالی که همگی منتظر ظهور گلکسی اس 4 از این خانواده بزرگ هستیم، شایعاتی به گوش می‌رسد که قرار است گلکسی نوت 3 که در اولین مراحل طراحی‌اش به سر می‌برد، با بدنه فلزی وارد بازار شود. با اینکه تقریبا عادت کرده‌ایم که از هر محصول جدید سامسونگ از نظر طراحی انتظار تغییرات آنچنانی نسبت به مدل‌های پیشینش نداشته باشیم، اما ظاهرا این بار همه چیز فرق می‌کند. طبق گزارش منتشر شده در SamMobile، سامسونگ دارد کم کم نگران بدنه‌های پلاستیکی‌اش می‌شود، مخصوصا در این مدت که تحت فشار رقیب سر سخت و زیبایش یعنی اچ‌تی‌سی وان بوده است.
بر طبق همین گزارش‌ها که از یک منبع معتبر انتشار یافته است، ظاهرا سامسونگ قرار است به انتقادات کاربرانش در سرتاسر دنیا گوش دهد و مدل جدیدش را با بدنه ی فلزی یا حتی پلاستیک مقاوم‌تر و بهتر روانه بازار کند.
باید منتظر بود و دید که آیا این برند از هر لحاظ قدرتمند، می‌تواند از نظر طراحی و مقاومت بدنه هم گوی سبقت را از دیگر رقبا برباید و دل کاربرانش را به دست آورد؟

20 در مورد “سرانجام سامسونگ هم فلزی می‌شود؟!”

  1. سلام خانم صریحی .. خواستم از شما مشورتی بگیرم ببینید من قصد دارم دوتا تبلت بگیرم یک 7 اینچی و یک 10 اینچی توی 7 اینچی به ایسوس رسیدم اما در خصوص 10 اینچی هنوز نتونستم تصمیم بگیرم کلی مورد پیشنهاد شده … به نظر شما تو رنج 2 تا 2/5 میلیون چه پیشنهادی می تونه خوب باشه … حتی نیم نگاهی به وی بوک ایسوس هم 11 اینچیه دارم…. دوست دارم نظرتون رو برام ایمیل کنید . با تشکر.
    در ضمن باید بگم من بیشتر برای جلساتم این تبلت رو می خوام بیشتر گزارش و آفیس و وب گردی ممنون

  2. سلام سارا خانوم شما خبری از زمان عرضه گلکسی اس 4 به بازار ایران یا دبی نداریدو قیمت اون رو تقربا چقد تخمین زدن در اروپا و ایران؟(با سپاس فراوان)

  3. من که فقط اپل استفاده میکنم اگه نشد نوکیا،سامسونگم جای تغییر جنس بدنه باید رو سیستم عامل کار کنه،من بشخصه اندرویدو نمیپسندم
    .

  4. من تقریبا با بیشتر گوشی های اندرویدی کار کردم.توی گوشی اندرویدی فقط سامسونگ.مخصوصا برای ایران.هرکسی یه مارک دیگه میخره باز پشیمون میشه بر میگرده سراغ سامسونگ.گوشی های htc اصلا مناسب ایران ساخته نشدن.از لحاظ قدرت انتن دهی وسادگی کار باهاشون و سازگاری با زبان فارسی افتضاح هستن.

  5. توجه شما را به اخبار دو روز پیش دنیای فناوری جلب میکنیم. ((سرانجام سامسونگ نیز فلزی میشود)) عمرا اگه نظرم تایید شه
    اگرم تایید شه چهار تا منفی از قبل خورده!!!!

    1. سارا صریحی

      دیدید تایید شد و چهار تا منفی نخورد.مطالب بلافاصله پس از انتشار کار میشن.اما گاهی اوقات در انتشار آنها در سایت تاخیر پیش میاد.اما لطفا اگر قرار انتقاد هم کنید بدون اغراق و منصفانه این کارو انجام بدید.خبر مال همونروز بود که 5 دقیقه پس از ساعت 12 شب منتشر شد.

  6. بدنه مهم نیست! مهم کارایی و زیباییه! خود فلز که یک ماده رسناست باعث کاهش قدرت آنتن دهی افزایش اعوجاج و اثر دوپلینگ میشه! حتی گفته میشه فلز توی میدان مغناطیسی باعث افزایش تشعشعات مضر برای سلامتی میشه!

    1. محمد جهانی

      سپاس از مطلبتون، به چه درد میخوره وقتی سامسونگ گوشی میزنه با قیافه های عجیب قریب که شبیه فضایی ها میمونن!!

      1. سارا صریحی

        اونوقت دقیقا کجای طراحی های سامسونگ عجیب غریبن؟ یه مستطیل آبرو دینامیک که تا بوده و بوده همین شکلی بوده

        1. محمد جهانی

          شما یه نگاهی به طراحی محصولات رقبا بندازید میفهمید تمام گلکسی های سامسونگ شبیه آدم فضایی میمونن!!

        2. سارا صریحی

          نخیر دقیقا آیرو داینمیک بود.
          البته اصطلاحش خیلی ماشینی بود. به اجسامی که حالت چهارگوش کامل ندارنو در اطراف و رو و پشت قوس، خمیدگی، انحنا دارن آیرو دینامیک میگن.

        3. ایمان عزیزی

          تعریف شما از آیرودینامیک خیلی جالب بود برام! من 12 واحد آیرودینامیک پاس کردم و چیزی که شما گفتید رو نشنیدم!! 😀

        4. ایمان عزیزی

          این وبلاگ هم که حرف منو تایید میکنه! مگه این که منظور شما حرکت گوشی با سرعت بالا باشه 😀
          گوشی های سامسونگ پس از ایرودینامیک برای کاهش نیروی مقاومت و افزایش پیشرانه استفاده میکنن؟ 😀

        5. ایمان عزیزی

          خانم محترم من قصد کل کل و اثبات حرف خودم رو ندارم ! شما حرفی زدید که مفهومش چیزه دیگه ای میگه!

      1. ایمان عزیزی

        علتش رو نمیدونم ! ولی احتمالش هست، شاید! اگه این طور باشه که باید به خاطر این کارش جایزه داد! ولی این پست یه چیزه دیگه داره میگه!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH