پسری زیبا از خاور دور برمی‌خیزد، چشم‌های خویش را درویش سازید!

Geek-Press-01-580-75

اگر در خفایای ذهن خود کمی کند و کاش نمایید، میتوانید کمپانی ZTE را به خاطر آورید! کمپانی‌ای که به تولید اسمارت فون‌هایی جذاب و زیبا معروف است و همچنان معروف خواهد ماند! پس از آن که کهکشانی‌های سامسونگ بار دیگر به کره خاکی ما بازگشتند، ما را با حضور خود مفتخر ساخته و کره خاکی بی غل و غش مارا به میدان مبارزه اسمارت فون دوستان تبدیل کردند! حال گویی پسر دیگری ازشرق دور که چین نامیده می‌شود برخاسته تا بتواند کمی بازی را به نفع خود دچار تغییراتی شگرف نماید! پس می‌بایست صفاتی متمایز با پسران اندرویدی و هوشمند داستان ما داشته باشد تا برای رقبای ریز و درشت خود به رقیبی ناب و وصف ناپذیر تبدیل گردد و یارای مقابله با آن‌ها را داشته باشد! این پسران همه به اسم ZTE Geek محکوم شده‌اند تا تمام غم و غصه خود را به خاطر اسم عجیبشان، بر سر اسمارت فون‌های رقبا خالی نمایند! اگر نگاهی به ظاهر گوشی بیندازیم، در خواهیم دریافت که خاندان با صلابت و جذاب ZTE ، زیبایی که یک صفت موروثی است را بازهم به پسر تازه متولد شده تزریق ساخته تا دنیای اسمارت فون‌های خوش چهره را دگرگون سازند! اگر کمی به گذشته بازگردیم، درخواهیم یافت اسمارت فون‌هایی نظیر: آی‌فون 5، اکسپریا زد، اچ تی سی وان و … را می‌توان لایق دانست و عنوان بانوی زیبایی هوشمند سال را، به هر کدام پیشکش نمود، اما الان شاید شما هم همانند من پسر تازه متولد شده ZTE را لایق بی چون و چرای این عنوان ناب بدانید و وصف زیبایی آن را، نقل مجالس و محافل خود نمایید! این پسر تازه متولد شده که ظاهر ورزشکارانه‌ای را هم دارد، برخلاف رقبا و برای متمایز ساختن خویش از ایشان، از سری پردازنده های 32 نانومتری اینتل، با نام  Atom Z2580 که 2 گیگاهرتز فرکانس کاری دارد، بهره جسته و با سایز نمایشگر 5.0 اینچی خود، خارق العادگی سخت افزاری خویش را به رخ رقبا می‌کشد، اما این تازه اول ماجراست! پسر تازه وارد شرقی ما، آن‌قدر ها هم که درباره‌اش می‌اندیشیم خارق العاده نیست و کاربران را با رم یک گیگابایتی، دوربین هشت مگاپیکسلی و یک باتری 2300 میلی آمپری مواجه ساخته که می‌تواند بسیاری را از خرید زد تی ای گیک منصرف نموده و شاید به سمت کهکشانی چهارم سامسونگ که خوش قیافه تر است سوق دهد و سپس پورسانت خود را از کهکشانی‌های سامسونگ طلب کرده و در نهایت میدان را به نفع کهکشانی‌ها خالی سازد! هنوز هیچ قیمت رسمی از طرف کمپانی سازنده برای این پسر خوش پوش معرفی نشده و حتی نمی‌توانیم از قیمت حدودی آن نیز صحبت به میان آوریم چرا که از اشتباه درآمدن حدسمان بیم داریم اما امیدواریم که برچسب میان قیمتی‌ها را با افتخار بر سینه خود بچسباند تا این بار، میان قیمتی‌های بازار را دچار اضطراب و تشویش سازند و جنگی تمام عیار را بر علیه آن‌ها آغار نماید! در آخر برای ZTE Geek آرزوی موفقیت در تمام عرصه‌های زندگی هوشمندش را داریم و امیدواریم که سال نوی خوبی را آغاز کرده باشد و تمام پله‌های موففیت را با سرعت هرچه تمام‌تر طی نماید.

7 در مورد “پسری زیبا از خاور دور برمی‌خیزد، چشم‌های خویش را درویش سازید!”

  1. سلام.من این گوشی رو داشتم.میخوام یکم کاملتر کنم متن رو صفحه نمایش zte geek اچ دی هست نه فول اچ دی.روشنایی بسیار خوبی هم داره صفحه نمایشش و 2گیگ رم داره نه یک گیگ!
    بنچمارک این گوشی با آنتوتو3، 27776 شد که رقم خارق العاده ای هست برای پردازنده دوهسته ای اینتل.حتی بالاتر از xperia z یا حتی htc one با رقم حدود 26700. قیمتشم حدود 800 تومن توی فروشگاهای همسایه پیدا میشه.کیفیت عکس و فیلمبرداریش هم عالیه نسبت به قیمتش خیلی سرتر از xperia z و htc one یا حتی s4 هست باید از نزدیک ببینید

  2. خسته نباشید
    فقط به نظر من نوشتتون زیاد جنبه ادبی پیدا کرده این جور نوشته ها باید علمی باشند
    البته به کار بردن جملات ادبی و گاه طنز آمیز لازمه اما یه کم زیاده روی کردید
    موفق باشید

    1. محمد جهانی

      سلام، ممنون از نظر و توجهتون نسبت به مطالبم، در دفاع از نوع نوشتم سعی میکنم همیشه اخبار رو با قسمت هایی گاها ادبی و گاها به قول شما طنز آمیز همراه که کمی متفاوت باشه و چون اول راهم کمی عیب هم تو ملات این دو تا هست دیگه!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH