غول پیکران مگایی برمی‌خیزند! (نگاهی به سامسونگ گلکسی مگا 6.3 و 5.8)

samsung_galaxy_mega_5_8_rumorاگر به یاد داشته باشید، چندی پیش شایعه حضور دو فبلت جدید از خانواده گلکسی مگا، خیلی‌ها را وسوسه کرد، چرا که احتمال داده می‌شد که این خاندان جدید و بدیع قرار است قلم S-pen را به عنوان DNA، از جانب بزرگان سری نوت‌ها دریافت کرده و در عوض قیمت پایین‌تری را نیز با خود یدک کش نمایند! سرانجام دقایقی پیش پسران مگایی چشم به دنیا گشوده و توسط سامسونگ در کره زمین با موفقیت فرود آمدند! این پسران مگایی دو نام سامسونگ مگا 6.3 و سامسونگ مگا 5.8 را برای خود، از فرهنگ  نام‌های عجیب و غریب سامسونگ برگزیده و به خاطر صفحه نمایش بزرگشان به جرگه فبلت‌های سامسونگی پیوسته‌اند، گرچه قرار است به خاطر خوش قیمتیشان، در لیست میان قیمتی‌های هوشمند نیز حضور یابند.

galaxy-omega-6.3

گلکسی مگا 6.3:

بهتر است به سراغ معرفی اولین پسر مگایی سامسونگ با نام (سامسونگ مگا 6.3) بپردازیم و شما را با این پسر خوش‌تیپ آشنا سازیم. دیروز که حرف از زیبایی اسمارت فون‌ها شد، به نظر می‌رسید که کهکشانی‌های سامسونگ از این که نمی‌توانند در لیست زیبایان ما قرار گیرند ناراحت شده و تصمیم گرفته که زیبایی را با دو عضو از خاندان کهکشانی‌ها پیوند زده و همانطور که مشاهده می‌کنید این عمل موفقیت آمیز بوده و هر پسر مگایی با چهره‌ای بسیار جذاب و فریبنده، به هریک از ما برای خریدشان چشمک می‌زنند و دیدگان ما را با اندام زیبای خود مورد نوازش قرار می‌دهند. گلکسی مگا 6.3، از یک صفحه نمایش 6.3 اینچی ال سی دی و اچ‌دی بهره گرفته در عوض خود را به چیپ Exynos 5250 آراسته نموده و یک پردازنده دو هسته‌ای از نوع A-15 با ظرفیت 1.7 گیگاهرتز را برای توانمندی هرچه بیشتر برگزیده و با افتخار مشخصات خویش را برای همگی سامسونگ دوستان بازگو می‌نمایند! حال که دیگر بحث قدرتمندی به میان آمد، سامسونگ یک رم 1.5 گیگابایتی را به مشخصه‌های آن افزوده تا بتواند با پسران خود در نزد ما دلبری نماید و دل بدهد و قلوه بگیرد! و لطف را برای پسر جدید و مگایی خود به اتمام رساند! همان طور که در ابتدای مطلب متذکر شدیم، قرار است پسر مگایی 6.3، به عنوان فبلت بسیاری را به خاطر قیمت خوب خود خشنود سازد، پس به ناچار مجبور شده‌اند برخی از ویژگی‌های بی نظیری همچون: تقسیم صفحه برای انجام چند کار به صورت هم زمان، حالت Air-View و… را از برادر بزرگ‌تر خود یعنی همان کهکشانی نوت 2 به امانت گرفته تا موفقیت را برای پسران خاندان مگایی، پیش خرید نمایند! الان حتما با خود فکر می‌کنید که قرار است نوید حضور قلم S-pen را به شما بدهیم، اما متاسفانه چنین قلمی را در فبلت گلکسی مگا 6.3 اینچی نخواهید یافت چرا که سامسونگ آن قلم را به عنوان برگ برنده‌ای برای پسران کهکشانی نوت حفظ نموده است تا فقط آنان، با قلم‌های افسانه ای و عجیبشان برای طرفداران افسانه‌ای تر خود، امضا نموده و دلشان را برای لحظاتی اندک خوش سازند. لنز 8 مگاپیکسلی پشت گوشی می‌تواند نوید تصاویری بسیار با کیفیت و کم نویز را بدهد و دوربین 1.9 مگاپیکسلی جلوی گوشی که برای ما ایرانی‌ها چندان شناخته شده نیست از مکالمات ویدیوئی به خوبی پشتیبانی می‌کند (یکی به نفع رایتل دارها!). گلکسی مگا 6.3 چندان هم برای کار و استفاده روزمره از قبیل: مکالمه تلفنی، وب گردی و… به دلیل جثه بسیار درشتش مناسب نیست و می‌توانید همان پول را برای خرید یک تبلت 7.0 اینچی هزینه نمایید اما با این حال افرادی یافت می‌شوند که به این نوع غول پیکرهای اندرویدی علاقه‌مند هستند، پس چنین فبلت هوشمندی را به آنان برای خرید توصیه می‌کنیم! گلکسی مگا 6.3 به خاطر لاغری بیش از حد و وزن بسیار کم، از همین لحظه می‌تواند مدال طلای سایت آی تی رسان را به خاطر اندام زیبا و لاغرش بر گردن خود بیاویزد، البته در صورتی که قول بدهد با تک تک اعضای سایت یک عکس یادگاری بگیرد!

دوم
در تصویر به ترتیب از راست به چپ: گلکسی اس4، گلکسی مگا 6.3 و گلکسی اس قرار گرفته‌اند.
تصویر 3
در این تصویر گلکسی اس 4 در حال کولی گرفتن از گلکسی مگا 6.3 است!
galaxy-mega1
این تصویر را به این خاطر به شما نشان دادیم تا بفهمید که اگر با این گوشی هرچند که برای مدت کوتاهی به مکالمه بپردازید، ممکن است چه قدر مورد تمسخر اطرافیان خویش قرار گیرید!

گلکسی مگا 5.8:

galaxy-omega-5.8

حال به معرفی نسل دوم پسران مگایی با نام گلکسی مگا 5.8 می‌پردازیم و شما را با کوچک‌ترین پسر مگایی هوشمند تا بدین لحظه آشنا می‌کنیم. سامسونگ برای آنکه به ما بفهماند که پسران خوشتیپی را از امروز به بعد قرار است به دنیا آورد و به دنیای ما با حضورشان دلگرمی بخشد، دومین پسر خود را نیز به تیغ جراحان زیبایی سپرد که می‌توانید نتیجه عمل را با توجه به تصویر بالا مشاهده نمایید!
گلکسی مگا 5.8، با داران بودن یک صفحه نمایش 5.8 اینچی با وضوح تصویر qHD و همان پردازنده و چیپ برادر بزرگ‌تر خود، با فرکانسی کم تر 1.4 گیگاهرتزی برای هر هسته، می‌تواند به عنوان یک گزینه ایده آل و معقول برای هر میان قیمت دوستی معرفی گردد. متاسفانه هنگامی که قصد داشتیم یک مدال طلای دیگر را بر گردن این پسر مگایی و تازه وارد و خوش‌تیپ آویزان نماییم، از اندام نسبتا چاق و وزن بسیار بالای آن حیرت زده و متعجب شدیم و تصمیم گرفتیم که خیلی مودبانه آن را به بیرون از آزمایشگاه آی تی رسان هدایت و آن را به دست باد و باران بسپاریم تا با سرنوشت شوم خویش دست و پنجه نرم نماید. اما الان کمی از کرده خویش ناراحتیم و در حال خوردن افسوس‌های فراوان هستیم و خواهیم بود، مگر آن که به سوی آزمایشگاه آی تی رسان مجددا باز گردد و قول دهد که مدتی را رژیم گرفته تا در لاغری از برادر بزرگ تر خود، گلکسی مگا 6.3، جلو بزند تا حداقل مدال نقره را برگردنش آویزان نماییم و وی را با گرفتن عکس یادگاری مفتخر سازیم!

10 در مورد “غول پیکران مگایی برمی‌خیزند! (نگاهی به سامسونگ گلکسی مگا 6.3 و 5.8)”

    1. محمد جهانی

      دوست عزیز، والا من مجبورم که خبر رو همونطوری که هست ترجمه کنم وگرنه معلومه که تو کشورمون گرون قیمت در میان و تا 2.5 میلیون اون گنده هه رو شاخشه!!

  1. ای بابا انقدر بدم میاد از گوشی بزرگ سامسونگ با وجود این همه پیشرفت اصلا نمیخواد بازا رو خودش جهت بده این چیه اخه این تبلته دیگه گوشی نیست فبلت هم نیست
    افتضاحه

  2. اقای جهانی شما کی هستین! چی که همه از شما تعریف میکنن . با چشام دیدم و نوشتهاتون رو خوندم ماشالله دست به قلمتون خوبه … خیلی حال کردم . (گالاکسی مگا در حال کولی گرفتن ….مردم از خنده )
    دستون درد نکنه

    راستی کی حاظره ای غول رو بگیره و تو خیابون صحبت کنه ! ما که …..

    1. SLM.MAMNOON AMA BE PAYE AGHAYAN GOLAKR,MOHAMMADI VA AGAHYE MESKINI VA DG AAZAYE SITE NEMIRESAM VA DARAM DEYNAM VE JAAME IT DUSTAN ADA MIKONAM VA KARE KHASI NEMIKONAM, MERCI KE NAZAR DADIN

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH