تبلت ۸ اینچی جدیدی از لنوو در TENAA دیده شد

بازار جهانی تبلت‌ رو به افول است. به همین دلیل سازندگان تبلت‌ها، باید چند نکته را مد نظر داشته باشند. اولین نکته این است که هر تبلتی به بازار می‌آید، باید برای فروش، یک ویژگی متمایز داشته باشد. تبلت‌های کوچک نیز که از طرف اسمارت‌فون‌های بزرگ مورد حمله قرار گرفته‌اند. آیپد مینی و گلکسی تب S2 هم که تقریبا بازار تبلت‌های ۸ اینچی را قبضه کرده‌اند. با این اوضاع، هر تازه‌واردی به بازار تبلت، نبرد سختی در پیش رو دارد.

ظاهرا لنوو از نبرد نمی‌ترسد، چون تبلتی ۸ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p از این شرکت در سازمان رگولاتوری چین، TENAA، دیده شده است. این تبلت هنوز رونمایی نشده اما در دو نسخه با شماره‌های TB-8703N و TB-8703F راهی بازار خواهد شد. هر دو دارای چیپست ۶۴ بیتی ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۶۲۵ هستند. هر دو تبلت با مدل‌های با ۲ یا ۳ گیگابایت رم، ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و اندروید مارشملو ۶.۰.۱ به بازار می‌آیند. این تبلت‌ها با ۸.۷ میلی‌متر ضخامت و ۳۳۴ گرم وزن، از باتری ۴۲۵۰ میلی‌آمپری قدرت می‌گیرند. این دو تبلت تقریبا شبیه تبلت‌های هم‌رده در بازار هستند و تنها تمایز آنها،‌ وجود فلاش LED برای دوربین است. البته شایعات حاکی از آن است که مدل TB-8703N به LTE نیز مجهز است.

موفقیت این تبلت‌ها به این بستگی دارد که لنوو با این تبلت‌، چه چیزهایی ارایه کند. ممکن است که این تبلت قیمت بسیار پایینی داشته باشد. هنور اطلاعاتی از زمان عرضه این تبلت‌ها به بازار در دسترس نیست.

lenovo

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH