خود را برای غافلگیری هرچه بیشتر آماده سازید!

(1)

شاید صنعت اسمارت فون‌ها دیگر آن جذابیت گذشته را ندارد و بسیاری از نو دوستان را از خود رانده باشد، اما جدیدا صنعت ساعت‌های مچی هوشمند بسیاری را منتظر این پسران کوچک هوشمند گذاشته تا بتوانند جذابیت دنیای فناوری را بار دیگر لمس نمایند. در این اواخر زمزمه‌های بسیاری به گوش می‌رسد که اکثر شرکت‌های فعال حوزه اسمارت فون، در حال کار و تولید نسل جدیدی از ساعت‌های هوشمند هستند و با توجه به حجم گسترده شایعات می‌توان کمپانی‌های: اپل، سامسونگ، سونی، گوگل و ال‌جی را تنها پیشتازان این صنعت دانست که قرار است معنای جدیدی را برای پسران هوشمند و مچی قصه ما رقم زده و باور کاربران را به سمت دیگری درباره این تازه وارد ها سوق دهند. شاید شما نیز انگشتان خود را به نشانه نوازش بر سر و صورت ساعت‌های مچی هوشمند این چنینی کشیده باشید اما باید بدانید شما فقط ساعت‌های مچی هوشمند نسل قبل را دیده و با نسل جدیدی‌ها هنوز آشنایی ندارید ( نه که ما آشنایی داریم!). شاید شنیدن این چنین زمزمه‌هایی در این اواخر کار ساده‌ای باشد اما درست مطلب غافلگیر کننده خبر به جایی برمی‌گردد که غول نرم افزاری دنیا، شرکت مایکروسافت نیز قصد دارد به این نوآوران اضافه شود و با ساعت‌های مچی هوشمند و نسل جدید ما را غافلگیر سازد. شرکت مایکروسافت که نتوانسته در این اواخر دوران خوبی را پشت سر بگذارد، قصد دارد با اضافه شدن به جمع پنج پسر هوشمند و مچی، به نبرد با آنان پرداخته و بازار فروش جدیدی را برای خود رقم بزند. ساعت هوشمند و مچی مایکروسافت قصد دارد با صفحه نمایش 1.5 اینچی خود، نقش گرمگن را نیز برای مچ دستتان ایفا نماید و لذت زندگی‌تان را در این دهه هوشمندی، چندین برابر سازد. گرچه هنوز معلوم نشده که قرار است این ساعت مچی هوشمند و مچ گرمکن، با چه سیستم عاملی همراه گردد و آیا اصلا از سیستم عاملی در وجود خویش بهره می‌گیرد یا خیر؟! اما انتظار می‌رود که این ساعت به نوعی خود را برای تطابق با گوشی‌های ویندوز فونی آماده سازد و در کنار آن‌ها نقش یک مکمل را بازی نماید.
آیا مایکروسافت می‌تواند زیبایی محصولات خویش را برروی ساعت‌های مچی و به اصطلاح هوشمندش ترسیم نموده و با آنان پیوند بزند یا خیر؟!

3 در مورد “خود را برای غافلگیری هرچه بیشتر آماده سازید!”

  1. این چند سال نقطه عطفی برای تولیدات هوشمنده…ورود گوگل گلس و حالا ساعتهای مچی هوشمند زندگی ادمها رو بیشتر از گذشته دیجیتالی میکنه
    بدون تردید بازار این ساعتهای هوشمند میتونن بازار خوبی برای شرکتهای بزرگ باشه و این صحبت دوستمون که میگه این کالای فانتزی بدرد ویترینها میخوره اشتباه بزرگیه

  2. شما فقط ساعت‌های مچی هوشمند نسل قبل را دیده و با نسل جدیدی‌ها هنوز آشنایی ندارید ( نه که ما آشنایی داریم )

    :))

  3. هیچ وقت این تکنولوژی پیشرفت نمیکنه و همه گیر نمیشه! فقط در حد یک کالای فانتزی برای سرگرمی و فشن مورد استفاده قرار میگیره!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH