با این پرینتر سه بعدی لوکس می‌توان همزمان از چهار ماده برای پرینت استفاده کرد!

Pam نام پرینتر سه بعدی جدیدی است که برای حرفه‌ای‌ها ساخته شده. اولین چیزی که توجه شما را جلب خواهد کرد، طراحی با کیفیت و ظاهر زیبای این دستگاه نسبت به سایر پرینترهاست. در طراحی آن از چوب، چرم و آلیاژ برنج استفاده شده است که ظاهری لوکس به این دستگاه می‌بخشد.

این پرینتر برای مصارف تجاری تولید شده و دقت پرینت آن تا ۴۰μ است. اما قابلیت مهم این دستگاه، استفاده همزمان آن از چهار ماده برای چاپ سه بعدی اجسام است. سازنده Pam اعلام کرده که این میزان بیشترین نرخ استفاده از مواد در بین چاپگرهای موجود در بازار است که از ترموپلاستیک تا سیلیکون را می‌توان در آن به کار برد و کار تولید شده توسط آن ویژگی‌های شفافیت، انعطاف پذیری، قابلیت ارتجاعی، تنوع رنگ و حتی امنیت غدایی را ارایه می‌دهد. با توجه به گفته‌های سازنده این دستگاه این طور نتیجه می‌گیریم که احتمالا می‌توان با آن خوراکی‌ها را هم پرینت کرد!

Pam نرم افزار مخصوص به خودش را دارد که Honeyprint نام داشته و می‌توان آن را توسط دستگاه‌‌های مختلف کنترل کرد که با API مخصوص به خودش پروسه چاپ را از دور هدایت می‌کند.

البته که دستگاه با چنین مشخصات منحصر به فردی قیمت بالایی هم دارد، در حال حاضر به مدت محدودی این دستگاه با قیمت ۸۰۰۰ یورو به فروش می‌رسد و طبق پیش‌بینی‌های شرکت سازنده در سال ۲۰۱۷ قیمت آن دو برابر خواهد شد و در ماه آوریل سال بعد عرضه عمومی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH