گلکسی نوت ۷ احتمالا با اندروید نوقا عرضه می‌شود

گلکسی نوت ۷ یکی از بهترین گوشی‌هایی است که در چند ماه آینده رونمایی می‌شود. تابحال ویژگی‌های خوبی به این گوشی نسبت داده شده است. برخی از آنها عبارتند از: نمایشگر ۶ اینچی، ۶ گیگابایت رم LPDDR4، حافظه داخلی ۶۴/۱۲۸/۲۵۶ گیگابایتی، اسنپدراگون ۶۲۳، اسکنر عنبیه، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری و … .

یکی از ویژگی‌هایی که برای گلکسی نوت ۷ عنوان میشد،‌ اندروید ۶.۰ یا همان مارشملو بود. چون اندروید ۷.۰ یا نوقا در مراحل پایانی توسعه است و گلکسی نوت ۷ تا کمتر از یک‌ماه آینده معرفی می‌شود، احتمال کمی می‌رفت که این فبلت سامسونگ به اندروید نوقا مجهز باشد. اما تصاویری که اخیرا توسط Geekbench منتشر شده است، نشان می‌دهد که گلکسی نوت ۷ ممکن است با اندروید نوقا عرضه شود.

مدلی که در این بنچمارک دیده می‌شود، Samsung SM-N930F است که به نوت ۷ نسبت داده شده است. همانطور که در تصویر زیر دیده می‌شود، نوت ۷ به اندروید نوقا مجهز است. البته این مدل دارای Exynos 7420 است که اخبار قبلی مبنی بر ارایه دو نسخه از نوت ۷ با Exynos و اسنپدراگون را تایید می‌کند. میزان رم در این بنچمارک، ۳ گیگابایت است که آشکارا در تضاد با اخبار مرتبط و حتی حدس‌ها درباره نوت ۷ است.

احتمالی که مطرح می‌شود، این است که سامسونگ در حال تست نوت ۷ در شرایط گوناگون است. در هر صورت، همین که اندروید نوقا در تست نیز بکار رفته، احتمال عرضه گلکسی نوت ۷ را با آن تقویت می‌کند.

Note-7-Android-7.0-geekbench

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH