سامسونگ و فروش ۲۶ میلیون دستگاه گلکسی S7 و S7 Edge تا به امروز

از زمان عرضه گلکسی S7 و S7 edge در ماه مارس تا به حال، برآورد می‌شود که حدود ۲۶ میلیون عدد از این پرچم‌داران به فروش رسیده باشد. زوج S7 توانستند موفقیت چشمگیری برای سامسونگ رقم بزنند و به یکی از پرفروش‌ترین پرچم‌داران اندروید تا به این لحظه تبدیل شوند. صبح امروز سامسونگ اعلام کرد که انتظار سود ۷ میلیارد دلاری را برای سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶، از کل مجموعه سامسونگ دارد. این سه ماه از لحاظ میزان فروش به بهترین سه ماهه سامسونگ، از ۲ سال پیش تا به حال خواهد بود زیرا میزان فروش این شرکت به ۴۳.۲ میلیارد دلار رسیده است.

سامسونگ با موفقیت در حال رشد کسب و کار موبایل خویش است و به لطف این فروش چشمگیر، سهم بخش موبایل شرکت از کل سود فروش آن در سه ماهه دوم سال به ۴۹ درصد رسیده است، یعنی سامسونگ تقریبا نیمی از سود خود را مدیون بخش موبایل‌هایش است. در نتیجه به این نتیجه می‌رسیم که کسب و کار موبایل کر‌ه‌ای‌ها از ماه آوریل تا ژوئن ۳.۵ میلیارد دلار سود آوری داشته است.

البته با وجود فروش شگفت انگیز گلکسی S7 و S7 Edge، ممکن است این دو دستگاه در مجموع باز هم نتوانند رکورد فروش سامسونگ در یک سال را جابجا کنند. گلکسی S4 با میزان فروش ۷۰ میلیون عدد در یک سال (از آوریل ۲۰۱۳ تا آوریل ۲۰۱۴) رکورددار فروش در بین پرچم‌داران این شرکت است.

Galaxy-s6-edge-vs-s7-edge

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH