هواوی به دلیل نقض پتنت ۴G از T-Mobile شکایت کرد!

چند وقتی است که بازار شکایت و شکایت کشی در میان کمپانی‌های بزرگ و مطرح تکنولوژی به‌شدت باب شده است؛ سامسونگ از اپل شکایت می‌کند، اوراکل از گوگل و این چرخه هم چنان ادامه دارد. این بار دو شرکت دیگر به این چرخه پیوسته‌اند: هواوی و T-Mobile. طبق گزارش وال‌استریت ژورنال برند چینی و محبوب هواوی از T-Mobile آمریکایی به دلیل نقض پتنت‌های مربوط به ۴G شکایت کرده است.

هواوی معتقد است که T-Mobile بدون پرداخت هزینه‌ای به این شرکت چینی اقدام به استفاده از پتنت این شرکت در حوزه شبکه اتصال ۴G کرده است. این شرکت مدعی است که‌ تی‌موبایل از ۱۴ پتنت متعلق به هواوی که مربوط به شبکه ۴G است بدون اجازه و پرداخت هزینه استفاده کرده است.

 نکته جالب‌ توجه این است که تی‌موبایل نیز پیش‌ازاین از هواوی به دلیل سرقت اطلاعات محرمانه‌ خود درباره ربات تلفن هوشمندی به نام Tappy شکایت کرده بود و این دو شرکت در دادگاه فدرال آمریکا روبه‌روی ‌هم قرارگرفته بودند تا این بار دومین رویاروی خود را در دادگاه با تغییر جایگاه شاکی و متهم تجربه کنند. حال باید دید در جنگ و جدال میان هواوی و تی‌موبایل کدام‌یک پیروز خواهند شد و دادگاه را نسبت به حقوق خود قانع خواهند کرد!

People walk past a sign board of Huawei at CES (Consumer Electronics Show) Asia 2016 in Shanghai, China May 12, 2016. REUTERS/Aly Song

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH