بررسی اپلیکیشن ASTRO File Manager: مدیریت فایل‌ها با کامل‌ترین ابزار!

مدیریت فایل‌ها چه در کامپیوتر چه در گوشی موبایل، از اهمیت بالایی برخوردار است. طبقه بندی فایل‌ها و قرار دادن آن‌ها در دسته‌های منظم، هم دسترسی به فایل‌های مورد نظر را آسان‌تر می‌کند هم می‌تواند به شما کمک کند فایل‌هایی که نیاز ندارید را ببینید و در صورت نیاز، حذف کنید تا با افزایش حافظه در دسترس دستگاه، سرعت گوشی‌تان را افزایش دهید. ASTRO File Manager یک برنامه مدیریتی با امکانات کامل است که ابزارهای موجود در آن، این راحتی را برای کاربر فراهم می‌کند که دسته بندی فایل‌ها را از کاری خسته کننده و زمان‌بر به امری لذت بخش و سریع تبدیل کند. با آی‌تی‌رسان همراه باشید تا به بررسی این برنامه بسیار کاربردی برای گوشی‌های اندرویدی بپردازیم.

پس از نصب و اجرای نرم افزار، وارد صفحه خوش‌آمدگویی می‌شوید که توضیحاتی کلی از قالب نرم افزار و امکانات اصلی آن را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر علاقه‌مند باشید، می‌توانید قوانین مربوط به این نرم افزار را از لینک پایین صفحه مشاهده کنید. نکته جالب و بسیار کارآمد این نرم افزار، متصل شدن آن به اکانت‌های شما در فیس بوک، دراپ‌باکس و گوگل درایو است و شما قادر خواهید بود اطلاعات ذخیره شده بر روی گوشی را به حساب‌های مجازی خود انتقال دهید.

Screenshot_2016-07-08-22-14-46

در سمت چپ نرم‌افزار شاهد یک داشبورد کاربردی هستیم. قسمت Location، به زیر شاخه‌های محل‌های ذخیره‌سازی دستگاه شما تقسیم می‌شود به طوری‌که قسمت‌های مختلف مانند حافظه داخلی، حافظه جانبی، اتصالات شبکه و همچنین اکانت‌های مجازی شما در آن نشان داده می‌شود. در قسمت Search، دسته بندی عکس، فیلم، موزیک و پرونده‌ها را می‌بینید که با انتخاب هر گزینه، فایل‌های مربوط به هر بخش، بر طبق تاریخ ثبت در دستگاه به ترتیب طبقه بندی شده‌اند. قسمت سوم مربوط به Bookmarkها است که در واقع یک دسترسی سریع به فایل‌های شماست. تب آخر هم Recent نام دارد و این امکان را می‌دهد که فایل‌هایی که اخیرا مشاهده کرده‌اید را در آن پیدا کنید.

۱

در پایین داشبورد اصلی نرم افزار، ۳ گزینه مشخص شده است. با انتخاب اولین گزینه، شما وارد بخشی می‌شوید که امکانات دیگری از نرم افزار را به شما نمایش می‌دهد. شما با استفاده از Astro می‌توانید علاوه بر مدیریت فایل‌های ذخیره شده روی دستگاه، برنامه‌های نصب شده روی گوشی خود را نیز مدیریت کنید، میزان استفاده از حافظه توسط قسمت‌های مختلف را ببینید و برنامه‌هایی که نیاز ندارید را End Task کنید. قسمت دوم مربوط به صفحه تنظیمات اصلی نرم افزار است. گزینه آخر هم مربوط به پیشنهادات مخصوص نرم افزار است که برای دیدن آن‌ها می‌بایست به اینترنت متصل باشید.

در صفحه‌ای که تمامی پوشه‌های موجود بر روی دستگاه نمایش داده می‌شود، با یک بار انتخاب آن، محتویات داخلی نمایان خواهد شد. اگر انگشت خود را روی پوشه نگه دارید، آن فولدر انتخاب شده و می‌توانید عملیاتی مانند تعویض نام، جابه‌جایی، کپی و اشتراک گذاری پوشه را انجام دهید.

۳

در منو بالایی، سه گزینه قرار گرفته است. بخش اول گزینه بیشتر (سه نقطه) است که بخش‌های تنظیمات و مدیرتی خود نرم افزار را شامل می‌شود. بخش فیلتر و جستجو هم سایر آیکن‌هایی هستند که در آن قسمت قرار گرفته‌اند. جستجو در این نرم افزار، به صورت بسیار حرفه‌ای صورت می‌گیرد و گزینه‌هایی برای کاربر آماده شده که با استفاده از آن‌ها، می‌توانید جستجو سریع و راحتی را انجام دهید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتیجه برسید.

۲

این نرم افزار، به عنوان یک ابزار همه منظوره برای تلفن‌های هوشمند قابل استفاده است و در میان سایر نرم افزارهای مدیریتی، از امکانات و سرعت خوبی برخوردار است. تنها نکته منفی، تبلیغاتی است که در پایین صفحه، نمایش داده می‌شود که البته با تبدیل کردن نسخه رایگان به نسخه پریمیوم، این تبلیغات حذف شده و برخی امکانات جدید هم به این برنامه اضافه می‌شود. شما می‌توانید ASTRO File Manager را از کافه بازار دانلود کنید.

bazar-logo-1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH