قیمت گلکسی نوت ۷ مشخص شد

پس از موفقیت خوب سامسونگ در فروش دو تلفن هوشمند گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge این بار چشم امید این کمپانی کره‌ای به گلکسی نوت ۷ است که احتمالا به زودی رونمایی می‌شود. گلکسی نوت ۷ احتمالا نمایشگری با دو لبه خمیده خواهد داشت و از صفحه‌نمایشی مسطح بهره نخواهد برد که همین امر پیش‌بینی قیمت بالایی را برای این تلفن هوشمند به همراه خواهد داشت و شاید گران‌ترین گوشی نوت نیز لقب بگیرد.

 طبق اطلاعات و اخبار منتشرشده از این گوشی هوشمند احتمالا نوت ۷ مجهز به اسنکر عنبیه چشم، پورت USB Type-C و هم‌چنین رم ۶ گیگابایتی است و از پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ بهره می‌برد که تقریبا مشابه گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge خواهد بود.

بر اساس همین اطلاعات کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند که احتمالا شروع قیمت نوت ۷ در بازار اروپا از ۸۴۹ یورو یا ۹۳۸ دلار و در آمریکا ۸۰۰ دلار خواهد بود که در نوع خود قیمت گرانی به‌حساب می‌آید و به نظر می‌رسد سامسونگ که به‌زودی نوت ۷ را رونمایی می‌کند آن‌قدر به جذابیت این گوشی مطمئن است که قیمت بالا را فدای این مدل کرده است. حال باید دید با وجود این قیمت نوت ۷ نظر کاربران را به خود جلب می‌کند یا خیر؟!

نظر شما درباره قیمت احتمالی نوت ۷ چیست؟! آیا شما حاضر به پرداخت ۹۳۸ دلار (در حدود سه میلیون و پانصد هزار تومان) برای چنین گوشی هوشمندی هستید؟!

Samsung-Galaxy-Note-7-Release-Date-News-Rumors-Specs-and-Price-1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH