ایسوس از اسنپدراگون ۸۲۱ در Zenfone 3 Deluxe استفاده خواهد کرد

امروزه کمتر شرکتی را می‌بینیم که گوشی معرفی شده خود را با ارتقای سخت‌افزاری عرضه کند، البته این مسئله در رابطه با ایسوس Zenfone 3 Deluxe صدق نمی‌کند. این دستگاه دو ماه پیش در نمایشگاه Computex همراه با پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ معرفی شد و امروز ایسوس مشخصات سخت‌افزاری آن را تغییر داد.

امروز از این گوشی با پردازنده تازه معرفی شده اسنپدراگون ۸۲۱ در تایوان و هنگ‌کنگ پرده‌برداری شد. این اقدام، آن را به اولین دستگاهی تبدیل می‌کند که از این پردازنده بهره برده‌ است. تمامی مدل‌های Zenfone 3 Deluxe از Daydream گوگل پشتیبانی می‌کنند.

هر سه مدل این دستگاه دارای مشخصات سخت‌افزاری از قبیل: صفحه نمایش ۵.۷ اینچی SuperAmoled، دوربین ۲۳ مگاپیکسلی با دیافراگم ۲.۰ به همراه لرزش‌گیر اپتیکال و فوکوس لیزری، دوربین ۸ مگاپیکسلی جلو، حسگر اثرانگشت، باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری و USB Type-C هستند و تنها حافظه داخلی و رم آن‌ها متفاوت است که در بالاترین مدل، از حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی به همراه ۶ گیگابایت رم استفاده شده است.

zenfone-3-deluxe-review-display-420-90

تنها بالاترین مدل (حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی) قدرت خود را از پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ تامین می‌کند و دو نوع دیگر همچنان پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ خواهند داشت. قیمت مدل ۲۵۶ گیگابایتی معادل ۷۸۰ دلار است و در آینده نه چندان دور به بازار عرضه می‌شود. دو مدل دیگر اواخر این ماه در تایوان و هنگ‌کنگ عرضه خواهند شد.

نظر شما در رابطه با این تغییر چیست؟ آیا تعویض پردازنده کاری ضروریست؟

1 در مورد “ایسوس از اسنپدراگون ۸۲۱ در Zenfone 3 Deluxe استفاده خواهد کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH