نمونه تصاویر گرفته شده با دوربین میزو MX6

به زمان معرفی Meizu MX6 در ۱۹ جولای (۲۹ تیر) نزدیک می‌شویم و این شرکت برای افزایش اشتیاق خریداران، شروع به انتشار تیزرهایی از آن کرده است. با وجود این واقعیت که مدیرعامل میزو از شباهت MX6 با Meizu Pro 6 خوشحال نیست، اما به نظر او، MX6 بهترین گوشی ساخته شده توسط این شرکت چینی تا به امروز خواهد بود.

امروز رئیس بخش فناوری این شرکت، تصویر گرفته شده توسط دوربین میزو MX6 را در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرد. هرچند در باکیفیت بودن این عکس گرفته شده از پر طاووس شکی نیست، اما در رابطه با واقعی بودن آن تردید وجود دارد، برای مثال دستکاری در اطراف قطره آب مشخص است. این اولین‌باری نیست که یک شرکت تصویر گرفته شده توسط دوربین‌های حرفه‌ای را به گوشی خود نسبت می‌دهد، در گذشته نیز هواوی این کار را در مورد گوشی P9 انجام داده است.

هرچند در ابتدا تصور می‌شد میزو از دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی در این مدل استفاده خواهد کرد، اما با انتشار بنچمارک AnTuTu آن مشخص شد که میزو تصمیم به کاهش رزولوشن دوربین و استفاده از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی در آن گرفته است. کاهش رزولوشن موضوع جدید و بدی نیست چراکه در گذشته نیز سامسونگ از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با پیکسل‌های بزرگ‌تر در گلکسی S7 استفاده کرده که نتیجه آن ثبت تصاویر بهتر با نویز کمتر است. اگر تصویر زیر توسط MX6 گرفته شده باشد، باید منتظر یک اسمارت فون دوربین محور از این شرکت چینی باشیم.

Meizu-MX6-Peacock

1 در مورد “نمونه تصاویر گرفته شده با دوربین میزو MX6”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH