برنامه روسیه برای یک جنگ تمام عیار قبل از آخرالزمان!

پهناورترین کشور جهان یعنی روسیه به طور اقلیمی دارای بیشترین مکان‌های ممکن برای مخفی سازی تسلیحات خود است. طبیعتا این کشور به دنبال ساخت تسلیحات نظامی پیشرفته و موشک‌های دور برد قاره پیما نیز هست. اما آخرین ساخته آنها آرماگدون یا آخر زمان را جلوی چشم‌مان خواهد آورد!

در سیلوهای بتنی مخفی ارتش روسیه موشک‌های بالستیک قاره‌پیمای این کشور روی کامیون‌های کشنده غول پیکری خوابیده‌اند و در انتظار جنگی تمام عیار قبل از آخر زمان هستند. اما طبق گزارش روزنامه روسیه امروز، کاروانی بلند بالا از موشک‌های بالستیک روسیه از مرزهای اروپایی به سمت مرزهای مغولستان در راه رزمایش هستند. این کاروان عظیم دارای ۴۰۰ دستگاه خودرو بوده و شامل موشک‌های همراه یارس، Topol و Topol-M نیز می‌شود.

landscape-1468355210-screen-shot-2016-07-12-at-12448-pm

موشک‌های یارس و تپل دارای قابلیت حمل یک تا چهار کلاهک هسته‌ای هستند و می‌توانند تا شعاع چند صدمتری از اهداف خود باعث ویرانی کاملا شوند. البته سناریوی این موشک‌ها برای سیلوی موشک‌های آمریکایی نوشته شده است. این قابلیت باعث می‌شود تا این موشک‌ها اولین سلاح‌هایی باشند که می‌توانند تسلیحات هسته‌ای آمریکا را در صورت تمایل روسیه، منهدم سازند. سکوهای پرتاب متحرک که به شکل خودروهایی غول‌ آسا طراحی شده‌اند، توانایی پرتاب موشک‌های فوق سنگین بالستیک را دارا بوده و به راحتی در تمامی جاده‌ها می‌توانند حرکت کنند.

pre

خودروهای کوچکتر لاجستیک، ارتباطات مخابراتی و فرماندهی و کنترل نیز در این کاروان بزرگ به چشم می‌خورند. البته این کاروان تسلیحاتی فقط برای حملات زمین به هوا طراحی نشده و برای حملات زمینی نیز کاملا مناسب است. چرا که ممکن است پیش از پرتاب موشک‌ها مورد حمله قرار بگیرند و توانایی دفاع بر روی این خودروهای نظامی نیز دیده شده است. ترکیب سنسورهایی شامل دید مستقیم مادون قرمز، رادار و دوربین‌های سنتی باعث شده تا قدرت تشخیص دشمن این خودروهای نظامی به فاصله ۳ کیلومتری برسد. البته بخشی از این کاروان نیز به حمل خودروهای رباتیک اختصاص دارد که تا دندان به پیشرفته‌ترین و مرگبارترین اسلحه‌ها تجهیز شده‌اند. این خودروهای بدون سرنشین توانایی نزدیک شدن به دشمن را داشته و قبل از اینکه آنها موشک‌ها و پرتاب کننده‌های بالستیک روسی را هدف قرار دهند، آنها را توسط راکت‌های هسته‌ای خود از پا در می‌آورند. این یعنی نهایت جنگ جهانی سوم و آرماگدون!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH