شایعه: سونی در نمایشگاه IFA 2016 حداقل از یک اسمارت‌فون رونمایی می‌کند

خانواده اکسپریا X آخرین اعضا از مجموعه اسمارت‌فون‌های ساخته سونی را تشکیل می‌دهند، این خانواده در جانشینی سری Z انتخاب شد که ویژگی‌های جدیدی را دارند. هرچند مورتولا ترجیح داد تاج پرچم‌داری را از خانواده X به خانواده Z منتقل کند اما سونی مسیری عکس را در پیش گرفت و شاهد یک کوچ پرچم‌داری از اکسپریا Z به اکسپریا X بودیم. این خانواده در حال حاضر چند عضو دارد که با نام‌های اکسپریا X، اکسپریا XA، اکسپریا XA Ultra و اکسپریا X Performance شناخته می‌شوند. حال خبرها حاکی از آن هستند که سونی قرار است در طی برگزاری نمایشگاه IFA از یک اسمارت‌فون جدید رونمایی کند.

بر طبق این گزارشات سونی در حال آماده سازی یک اسمارت‌فون قدرتمند برای رونمایی در نمایشگاه IFA است، متاسفانه این گزارش اطلاعات خاصی از این اسمارت‌فون را منتشر نکرده است و تنها می‌دانیم که اسمارت‌فون آینده سونی در هفته ابتدایی ماه سپتامبر به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

اسمارت‌فون ذکر شده با شماره مدل F8331 شناخته می‌شود و مدتی پیش در بنچمارک GFXBench رویت شده است و گمان می‌رود در طول نمایشگاه IFA 2016 به صورت رسمی معرفی شود. البته شایعات می‌گویند سونی در طول برگزاری کنفرانس خود در این نمایشگاه از یک مدل دیگر با شماره F8332 نیز رونمایی می‌کند که البته در نمایشگاه MWC 2016 نیز شاهد معرفی چند مدل از خانواده X بودیم، بنابراین احتمال معرفی چندین نسخه چندان چیز عجیبی نیست.

گزارش منتشر شده اطلاعاتی بیش از این را در اختیار ما نمی‌گذارد اما با توجه به داده‌های منتشر شده توسط GFXBench در رابطه با اسمارت‌فون F8331 می‌توان انتظار داشت که این تلفن‌همراه با یک نمایشگر ۵.۱ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی، ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰، دوربین اصلی ۲۱ مگاپیکسلی و دوربین دوم ۱۲ مگاپیکسلی راهی بازار شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH