معرفی اپلیکیشن Yummly: هر آن‌چه باید از غذاها بدانیم!

اپلیکیشن Yummly یکی از بهترین‌ اپ‌ها در حوزه خوراک و آشپزی برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS بوده که شامل بیش از یک میلیون دستور پخت مختلف و متناسب با سبک زندگی، تغذیه، رژیم، آلرژی‌های غذایی و غذاهای مورد علاقه هر فرد می‌شود. Yummly از معتبرترین وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌های جهان برای آرشیو دستور پخت خود استفاده کرده است.

از امکانات این اپلیکیشن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزودن مواد به لیست خرید با توجه به دستور پخت غذا مورد نظر که اپ به طور خودکار لیست شما را دسته بندی می‌کند و می‌توانید با ورود به هر یک از گجت‌های خود،‌ اعم از تبلت، گوشی و … و با همگام سازی حساب کاربری خود به این لیست دسترسی داشته باشید.
  • ذخیره و جمع‌ آوری دستور العمل‌های مورد علاقه شما و ساخت کلکسیون‌‌های مختلف از آن‌ها به روشی کاملا ساده و با استفاده از کلید Yum
  • با دادن علایق و برنامه غذایی خود به اپ، می‌توانید غذاهای مرتبط با ذائقه خود و دستور العمل پخت آن‌ها را بیابید. علاوه بر این با استفاده از این اپ، به مرور زمان Yummly با علائق شما آشنا شده و به شما پیشنهادات روزانه می‌دهد.
  • می‌توانید رژیم شخصی خود را بسازید؛ اگر گیاه خوار هستید یا به لبنیات و خوراکی‌های خاصی حساسیت دارید، می‌توانید آن‌ها را مشخص کنید و خواهید دید پس از آن اپلیکیشن غذاهای پیشنهادی را بر این اساس فیلتر می‌کند.
  • فیلترهای مختلف برای یافتن دستور العمل‌ها، مانند ارزش غذایی (میزان کلسترول، کالری و …)، زمان و روش پخت (آب پز، بخار پز، سرخ کردنی و…)

Download ITResan (1)

Download ITResan (2)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH