با کاوشگر آشنا شوید: بزرگ‌ترین لگو دنیا که می‌تواند تجربه داشتن معدن را برای شما به ارمغان آورد!

ساختن لگو، از سرگرمی‌هایی است که کودکان علاقه بسیاری به آن دارند و به کمکش می‌توانند سازه‌هایی بسازند و بازی کنند. اخیرا شرکت سازنده لگو، اقدام به معرفی محصولی با نام “کاوشگر” کرده است که با بیش از ۳۹۰۰ قطعه مختلف، لقب بزرگترین ست اسباب بازی لگو را در دنیا تا به امروز به خود اختصاص داده است.

این محصول که از اول آگوست به بازارهای جهانی عرضه می‌شود، ۱۶ اینچ ارتفاع دارد و طول آن به همراه قسمتی که سطل‌های چرخان به آن متصل می‌شوند، به ۲۸ اینچ می‌رسد. تخته بالایی دستگاه که شامل چرخ دنده‌ها و نوار نقاله و سطل‌های چرخان است، دقیقا مانند یک ماشین حفاری واقعی طراحی شده‌اند. همانند نمونه اصلی، چرخ‌های این اسباب بازی مانند چرخ‌های یک تانک ساخته شده است و حالت زنجیر مانند آن، این قابلیت را دارد که وزن کل سازه را تحمل کند. نوار نقاله ساخته شده در این لگو، به قسمتی که کار حفاری را بر عهده دارد، متصل هستند و وظیفه دارند لگوهای غیر قابل استفاده را به قسمت فوقانی ماشین منتقل کنند تا به این ترتیب، از چرخه اصلی خارج شوند.

هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این ست اسباب بازی منتشر نشده است ولی آن‌طور که به نظر می‌رسد قیمت آن، نزدیک به قیمت ست پورشه ۹۱۱ (که از ۲۷۰۹ تکه تشکیل شده است)، یعنی حدودا ۳۰۰ دلار خواهد بود. البته ست کاوشگر، شامل موتورهایی برای به حرکت در آوردن اجزا دستگاه حفاری است. همراه این ست، یک کامیون حمل بار برای اینکه شما یک کارگاه حفاری تمام عیار داشته باشید هم قرار گرفته است.

ipb08wh1sav5rvo3ehnb

 

اگر باز هم به دنبال افزودن جذابیت به این ست لگو هستید، می‌توانید به صورت جداگانه، یک کارخانه همراه فرآوری مواد معدنی نیز به اسباب بازی خود اضافه کنید. همه این محصولات، تجربه ساختن یک معدن تمام عیار با وسایل حفاری و کامیون‌های باربری را برای شما به ارمغان می‌آورد و دست کم، چند هفته ذهن شما را به خودش مشغول خواهد کرد.

ei0pub85yasnfpcgbyam

1 در مورد “با کاوشگر آشنا شوید: بزرگ‌ترین لگو دنیا که می‌تواند تجربه داشتن معدن را برای شما به ارمغان آورد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH