سامسونگ می‌گوید گلکسی S7 اکتیو در برابر نفوذ آب مقاوم است

هفته گذشته خبرهایی منتشر شد که مطابق آن وب‌سایت Consumer Reports اعلام کرد که گلکسی S7 اکتیو، پرچم‌دار صنعتی سامسونگ نتوانسته در آزمون مقاومت در برابر نفوذ آب موفق شود. این درحالی است که گلکسی S7‌ اکتیو هم‌چون دو نسخه دیگر گلکسی S7 و S7 Edge توانسته گواهی IP68 را دریافت کند و این به معنی مقاومت در برابر آب است. با توجه به راهنمای کاربر این اسمارت‌فون می‌تواند به مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۵ فوتی (تقریبا ۱.۵ متر) در زیر آب دوام بیاورد.

آزمایش‌های انجام شده توسط Consumer Reports دو اسمارت‌فون گلکسی S7 اکتیو را در یک دستگاه شبیه ساز فشار آب با عمق کم‌تر از ۵ فوت قرار داده و پس از گذشت ۳۰ دقیقه آب به زیر صفحه نمایش نفوذ کرده و هم‌چنین برای کلید پاور مشکل ایجاد شده بود. راهنمای کاربر این اسمارت‌فون اشاره می‌کند که گلکسی S7 اکتیو با وجود داشتن گواهینامه IP68 در برابر نفوذ آب در هر شرایطی مقاوم نیست. روز جمعه این کمپانی در بیانیه‌ای اعلام کرد که گلکسی S7 اکتیو به طور کامل مورد آزمایش قرار گرفته و گواهینامه IP68 دریافتی توسط این مدل کاملا صحیح است. هم‌چنین این شرکت اعلام کرد که دستگاه‌های آسیب دیده تحت شرایط مندرج در گارانتی تعویض خواهند شد. متن بیانیه سامسونگ به صورت زیر است:

گلکسی S7 اکتیو آزمایشات سختی را پشت سر گذاشته و گواهی مقاومت در برابر نفوذ مایعات IP68 را دریافت کرده است. سامسونگ پشت این گواهینامه می‌ایستد و دستگاه‌های آسیب دیده را مطابق استاندارد گارانتی، تعویض خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH