سری جدید هارد دیسک‌های شرکت Seagate مشکل کمبود فضای کامپیوتر شما را حل خواهند کرد

همواره از سرعت و فضای ذخیره‌سازی اطلاعات در کامپیوتر‌های شخصی به‌عنوان یکی از مسایل جدی یاد شده است. اگر شما نیز جز آن دسته کاربرانی هستید که همیشه با کمبود جا در کامپیوترشان روبه‌رو هستند، بد نیست نگاهی به آنچه شرکت Seagate امروز اعلام کرد، بیندازید.

 کمپانی Seagate از امروز خط تولید هارد‌دیسک‌های جدیدی را آغاز کرده است و این هارد‌ها تا ظرفیت ۱۰ ترابایت دردسترس خواهند بود. سری جدید Guardian نام دارد و در کامپیوتر‌ها، سیستم‌های نظارتی و شبکه‌ها کاربرد دارد. همچنین شرکت از بازگشت نام تجاری Barracuda که در گذشته برای هارد‌های دسکتاپ و لپ‌تاپ استفاده می‌شد، خبر داد. البته املا جدید این برند BarraCuda خواهد بود.

Guardian دو ترابایت افزایش ظرفیت را نسبت به سری قدیمی‌تر برای مصرف‌کننده به ارمغان آورده و انواع مختلفی دارد. BarraCude Pro برای استفاده در کامپیوتر‌ها، SkyHawk در سیستم‌های نظارتی و ضبط ویدیو توسط دوربین‌های متعدد و IronWolf نیز در ذخیره‌سازی شبکه‌ها کاربرد خواهند داشت. BarraCuda Pro اکنون تا ظرفیت ۱۰ ترابایت و با سرعت حرکتی ۷۲۰۰RPM و با سرعت انتقال داده ۲۲۰ مگابایت بر ثانیه در دسترس قرار گرفته است. همچنین شرکت برای این محصول ۵ سال گارانتی در نظر گرفته و قیمت هارد دیسک Seagate BarraCuda Pro 10TB در حال حاضر ۵۳۵ دلار برای مصرف کننده خواهد بود.

seagate_IronWolf_hdd_10tb-ITResan-Hamed-Feshki

1 در مورد “سری جدید هارد دیسک‌های شرکت Seagate مشکل کمبود فضای کامپیوتر شما را حل خواهند کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH