ساید بای ساید لوکس بنتلی، در کاخ نیاوران رونمایی شد!

bentlee-seminar

شب گذشته دفتر مرکزی ال‌جی با همکاری شرکت گلدیران، اقدام به برگزاری مراسمی در کاخ نیاوران به منظور رو نمایی از ساید بای ساید لوکس خود به نام بنتلی کرد. در این مراسم که با حضور جمعی از اصحاب رسانه و مقامات بلند پایه ال‌جی و گلدیران برگزار شد، این ساید بای ساید پیشرفته در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته و توسط کارشناس ارشد تیم گلدیران، کاملا تشریح و معرفی شد. همچنین در پایان این سمینار، مسابقه مفرحی نیز بین حاضرین برگزار گردید که افراد در تیم‌های سه نفره، بایستی یخچال‌ها را به بهترین نحو و بالاترین سرعت با مواد غذایی گوناگون پر می‌کردند و برندگان، تمام آن خوراکی‌ها را به عنوان هدیه با خود به خانه می‌بردند (آی‌تی‌رسان خوراکی نبرد!).

bentlee-competition

این کالای جدید که مخصوص به بازار ایران طراحی شده است، دارای امکانات و مشخصات فوق‌العاده‌ای است که در ادامه برخی از مزایای اصلی آن در زیر عنوان شده‌اند.

lg-bentlee

  1. درب جدید‌: با این تکنولوژی انحصاری ال‌جی، قادر خواهید بود دسترسی آسان به فضایی بزرگ‌تر داشته باشید. درون درب جادویی فضایی وجود دارد که 2.5 برابر بزرگتر از بارهای خانگی (Home bar) ساید بای سایدهای نسل قدیم است. این فضای هوشمند طوری طراحی گردیده که امکان قرار دادن تمامی اقلام پر مصرف روزانه، به صورت منظم و طبقه بندی شده در آن وجود دارد. به عبارت دیگر در نسل قدیم ساید بای سایدها که مجهز به بار خانگی بود، قابلیت ذخیره تنها ۲۴ عدد قوطی نوشابه فراهم بود، در حالی‌که می‌توان تعداد ۷۱ عدد قوطی نوشابه را در در درب جدید ساید بای ساید بنتلی ذخیره نمود. همچنین درون این درب جدید، یک سبد متحرک تعبیه شده که به واسطه آن امکان قرار دادن نوشیدنی با هر ارتفاعی میسر است.
  2. فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh TM :Hygiene Fresh TM تکنولوژی انحصاری ال‌جی که با داشتن ۴ فیلتر و یک فن منحصر به فرد، طراوت، تازگی و ماندگاری مواد غذایی داخل ساید بای ساید را تضمین می‌کند. فیلتر ضد گرد و غبار، فیلتر ضد قارچ، فیلتر ضد باکتری و فیلتر بو زدا، ۴ فیلتر Hygiene Fresh TMاست که بر اساس آزمایش شرکت Intertek بریتانیا، 99.99 درصد باکتری ها را بعد از ۱۵ دقیقه نابود می‌نماید.
  3. کمپرسور اینورتر خطی: این کمپرسور که تکنولوژی انحصاری ال‌جی است، باعث صرفه جویی در مصرف انرژی تا ۴۵ درصد، صدایی بسیار کمتر و دوام بیشتر می‌گردد. لازم به ذکر است شرکت ال‌جی به دلیل اطمینانی که به کمپرسور اینورتر خطی خود دارد، آن را به مدت ۱۰ سال ضمانت تعویض نموده است.
  4. سیستم عیب یاب هوشمند (Smart Diagnosis): با استفاده از این تکنولوژی نوین بدون نیاز به تکنسین فنی و از طریق تماس تلفنی با شرکت خدمات گلدیران، مشکل دستگاه شناسایی شده و در کمترین زمان ممکن رفع می‌گردد.
  5. لامپ ال‌ای‌دی (LED): در این ساید بای ساید از لامپ‌های ال‌ای‌دی استفاده گردیده که موجب صرفه جویی در  مصرف انرژی، طول عمر و زیبایی بیشتر می‌گردد و در عین حال گرمای کمتری تولید نموده و فضای کمتری نیز اشغال می‌کند. میزان روشنایی این ساید بای ساید از نسل قبلی آن ۲ برابر بیشتر است.
  6. یخ ساز تعبیه شده بر روی درب: ال‌جی با انتقال یخ‌ساز از داخل محفظه فریزر به روی درب یخچال، فضای مفید داخل فریزر را به مقدار قابل توجهی افزایش داده است.
  7. آب‌ریز بلند و عریض: این آب‌ریز دارای دو پدال مجزا برای آب و یخ بوده و ارتفاع و عرض آن به گونه‌ای است که امکان قرار دادن ظروف بلند و عریض را میسر می‌سازد.

بازی درب جادویی بنتلی

 شرکت گلدیران جهت ترغیب مشتریان، یک بازی اینترنتی تحت عنوان بازی درب جادویی طراحی نموده که به شرح ذیل است:

 این بازی که می‌توانید در وب سایت www.bentlee.ir آن را انجام دهید، به کاربران این امکان را می‌دهد که مواد غذایی مورد نظر خود را از یک فروشگاه مجازی خرید کنند و سپس در زمانی مشخص، آن ها را درون ساید بای ساید بنتلی بچینند. درصورتی که آن ها با استفاده از درب جادویی مواد غذایی را در بنتلی بچینند،  چندین برابر حالت عادی امتیاز گرفته و شانس خود را برای برنده شدن بیشتر می کنند. هدیه این مسابقه ماهانه یک دستگاه ساید بای ساید بنتلی است که به قید قرعه به برندگان نهایی اهدا می‌گردد. لازم به ذکر است که با توجه به اینکه محدودیتی برای شرکت در این مسابقه نیست، با هر بار مراجعه به وب‌سایت  www.bentlee.ir شانس برنده شدن خود را افزایش خواهید داد!

11 در مورد “ساید بای ساید لوکس بنتلی، در کاخ نیاوران رونمایی شد!”

  1. سلام خیلی عالیه فقط لطفا راهنمایی کنید اصفهان کجا میشه خریداری کرد.هرجا میپرسم موجود ندارند
    مرسی

  2. جمشید افشار

    برای خرید هیجا ۳۴ رو موجود ندارن اگر هم باشه نمیفروشن تا گران تر از قیمتش بفروشن اگه موجود دارید خریدارم

  3. سلام.خوبه اما تو هیچ فروشگاهی تو تهران وشهرستانهای تهران گیر نمیاد.6ماهه دنبالش میگردم

  4. قیمتش نصبت به ساید های مدل پایین تر خیلی بهتره
    در حال حاظر 33 فوت مدل پایین تر حدودا 7 میلیون هست
    ولی 33 فوت بنتلی حدودا 6 میلیون هست
    تنها فرقی هم که داره جای بار بزرگتر نسبت به مدل قبلی و فیلتر بهداشتی
    سیستم عیب یاب هوشمندش هم که فعلا در ایران کارایی نداره

  5. ای بابا…با این وضع اقتصادی و نرخ دلار کی میتونه به این کالا ها نزدیکه بشه!
    یه چیزابی رو معرفی کنین که حداقل وسع مالی 50% جامعه برسه نه اینکه فقط به درد 10% بخوره!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH