معرفی بهترین ساید بای ساید های بازار در بازه‌های قیمتی متفاوت

اگر به دنبال خرید یک یخچال و فریزر با کیفیتی هستید، در این مقاله بهترین ساید بای ساید های بازار در بازه‌های قیمتی مختلف را به شما معرفی کرده‌ایم.

شاید یخچال فریزر های ساید بای ساید برای تازه عروس و دامادها مناسب نباشد ولی خانواده‌هایی که چند بچه دارند و مهمانی‌های بزرگی در خانه خود برگزار می‌کنند، به یک یخچال فریزر بزرگ نیاز دارند که می‌توانند از طرح‌های دو قلو یا ساید بای ساید استفاده کنند.

یخچال فریزرهای ساید بای ساید طراحی جذاب‌تری دارند و فضای کمتری را اشغال می‌کنند. همچنین در این مدل‌ها فریزر در ابعاد کوچک‌تری ساخته شده که برای زندگی امروزه مناسب‌تر است.

شرکت‌های بزرگ لوازم خانگی در جهان در تولیدات جدید خود بیشتر محصولات ساید بای ساید را تولید می‌کنند و این دسته از یخچال فریزرها طرفداران بیشتری هم در بازار دارند.

گزارش اختصاصی آی‌تی‌رسان از سایدبای‌ساید‌های جدید و جذاب شرکت ال‌جی در نمایشگاه IFA 2023

در این مقاله تلاش می‌کنیم بهترین ساید بای ساید های بازار را به شما معرفی کنیم و ویژگی‌های برجسته هرکدام را اعلام کنید. با ادامه این مقاله همراه ما باشید:

بهترین برند ساید بای ساید بازار کدام است؟

در بازار ایران ساید بای ساید های خارجی و داخلی قابل خریداری است ولی قیمت آن‌ها بعضا تفاوت‌های زیادی دارد.

اگر از نظر مالی محدودیت دارید باید به فکر استفاده از محصولات داخلی باشید، در بین مدل‌های ایرانی، ساید بای ساید های دوو و اسنوا کیفیت بالایی دارند و اکثر محصولات آن‌ها، رضایت خریداران را کسب کرده است.

اما در میان مدل‌های خارجی که قیمت بالاتری دارند، ساید بای ساید های ال جی و سامسونگ جزو بهترین‌های بازار هستند و طرفداران بسیاری دارند.

بهترین ساید بای ساید های بازار

در ادامه لیست بهترین ساید بای ساید های بازار به ترتیب قیمت را معرفی خواهیم کرد:

ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-M7525W

قیمت حدودی 34 میلیون تومان

در ابتدا باید به سراغ محصولات ارزان قیمت بازار برویم. البته در این رده قیمتی نباید توقع محصولی همه چیز تمام را داشته باشید. جی پلاس مدل GSS-M7525W از مدل‌های خود در این رده است. این مدل 28 فوتی در مجموع 507 لیتر گنجایش دارد که سهم یخچال 332 لیتر و سهم فریزر 175 لیتر است.

بهترین ساید بای ساید های بازار

این ساید بای ساید طراحی ساده‌ای دارد و در درب یخچال آن یک آب سرد کن قرار گرفته و خبری از یخ‌ساز نیست. درون یخچال و فریزر هر کدام 4 طبقه وجود دارد و طراحی داخلی نسبت به ابعاد ظارفیت مناسبی را به شما می‌دهد.

این مدل برچسب مصرف انرژی ++A را که نشان می‌دهد از محصولات کم مصرف بازار است. همچنین حالتی به نام تعطیلات دارد که در مواقع سفر که چند روز از یخچال استفاده نمی‌شود، مصرف به حداقل می‌رسد.

سیستم تهویه چندگانه داخل و ضد برفک نوفراست از دیگر مشخصات این مدل هستند.

مشخصات ساید بای ساید جی پلاس:

  • ابعاد: 177 در 90 در 67 سانتی‌متر
  • ظرفیت کل: 507 لیتر
  • ظرفیت یخچال: 332 لیتر
  • ظرفیت فریزر: 175 فریزر
  • ضد برفک: نوفراست
  • برچست مصرف انرژی: ++A
  • موتور: کمپرسور هوشمند اینورتر
  • قابلیت‌ها: آب سرد کن، سیستم جریان هوا چندگانه، مصرف برق بسیار پایین

ساید بای ساید ایکس ویژن مدل TS666-AWD/ASD

قیمت حدودی 36 میلیون تومان

از دیگر محصولات پایین‌رده و البته ایرانی بازار می‌توان به مدل ایکس ویژن TS666-AWD/ASD اشاره کرد. این یخچال فریزر هم طراحی ساده‌ای دارد و بدنه آن تک رنگ است.

بر روی درب یخچال آب سردکن قرار گرفته که کار یخ‌یازی نیمه اتومتیک را هم انجام می‌دهد.

درون یخچال و فریزر هر کدام چهار طبقه قرار دارد که با توجه به سیستم گردش هوای چندگانه، سرما به صورت یکنواخت داخل یخچال به گردش در می‌آید.

این یخچال 30 فوتی در مجموع 597 لیتر گنجایش دارد و از مصرف انرژی +A بهره می‌برد.

استفاده از کمپرسونر اینورتر و فیلتر آنتی باکتریال از دیگر قابلیت‌های این مدل هستند.

مشخصات ساید بای ساید ایکس ویژن:

  • ابعاد: 176 در 92 در 73 سانتی‌متر
  • ظرفیت کل: 597 لیتر
  • ظرفیت یخچال: 390 لیتر
  • ظرفیت فریزر: 207 لیتر
  • ضد برفک: نوفراست
  • برچست مصرف انرژی: +A
  • موتور: کمپرسور اینورتر
  • قابلیت‌ها: آب سرد کن با یخ‌ساز نیمه اتوماتیک، سیستم جریان هوا چندگانه، مصرف برق بسیار پایین

ساید بای ساید پاکشوما مدل P190S

قیمت حدودی 38 میلیون تومان

به عنوان مدل بعدی به سراغ یخپال فریزر ساید بای ساید پاکشوما می‌رویم. پاکشوما در زمینه تولید لوازم خانگی توانسته به برند مطرحی در بازار ایران تبدیل شود و طرفداران خود را پیدا کند.

این برند در زمینه تولید یخپال و فریزر هم فعال بوده و یکی از بهرتین ساید بای ساید های بازار را در رده خود عرضه کرده است.

این مدل از طراحی جدیدی بهره می‌برد و دارای چهار درب است که دو درب بالایی یخچال و دو درب پایینی فریزر هستند. یخچال سه طبقه بزرگ و دو کشو دارد، فریزر هم از چهار طبقه و دو کشو بهره می‌برد.

بهترین ساید بای ساید های بازار

این ساید بای ساید در مجموع 479 لیتر فضای داخلی دارد و 330 لیتر آن برای یخچال است.

پاکشوما در این مدل از سیستم گردش هوای چندگانه برای توزیع سرمای یکپارچه، آب سردکن و یخ‌ساز نیمه اتوماتیک و سیستم بدون برفک نوفراسیت استفاده کرده است.

این یخچال فریزر درجه مصرف انرژی ++A دریافت کرده و با سیستم اکونومی، در زمان مسافرت شما، مصرف برق را به پایین‌ترین حالت ممکن می‌آورد.

مشخصات ساید بای ساید پاکشوما:

  • ابعاد: 180 در 83 در 74 سانتی‌متر
  • ظرفیت کل: 479 لیتر
  • ظرفیت یخچال: 330 لیتر
  • ظرفیت فریزر: 149 لیتر
  • ضد برفک: نوفراست
  • برچست مصرف انرژی: ++A
  • موتور: کمپرسور اینورتر
  • قابلیت‌ها: آب سرد کن با یخ‌ساز نیمه اتوماتیک، سیستم جریان هوا چندگانه، مصرف برق بسیار پایین

ساید بای ساید دوو مدل DS-3320SS

قیمت حدودی 51 میلیون تومان

همانطور که در بخش ابتدایی مقاله گفتیم، برند دوو از شرکت‌های خوب و معتبر ایرانی در زمینه تولید لوازم خانگی به ویژه یخچال و فریزر است. این شرکت محصولات متنوع و پرفروشی در بازار دارد و برای خرید جنس ایرانی می‌تواند به محصولات این برند نگاهی بیندازید.

مدلی که می‌خواهیم معرفی کنیم از محصولات بزرگ و جا دار دوو است که در کنار قابلیت‌های متنوع، فضای مناسب برای قرار گرفتن مواد غذایی یک خانواده پرجمعیت را نیز فراهم می‌کند.

این محصول ظاهری ساه و شیک و زیبا دارد و از طراحی استاندارد اکثر مدل‌های ساید بای ساید پیروی می‌کند.

بهترین ساید بای ساید های بازار

درب سمت راست که متعلق به یخچال است به محفظه دسترسی سریع مجهز شده، در درب سمت جچ هم آبسرد کن و یخ‌ساز نیمه اتوماتیک دیده می‌شود.

ساید بای ساید دوو از جا دار ترین محصولات بازار است، این مدل 400 لیتر فضای یخچال و 190 لیتر گنجایش فریزر دارد که گنجایش کلی را به 630 لیتر می‌رساند.

از قابلیت‌های این یخچال فریزر می‌توان به سیستم انجماد سریع، فیتر تصفیه آب خانگی و سیستم سرمای یک نواخت اشاره کرد.

مشخصات ساید بای ساید دوو:

  • ابعاد:181 در 91 در 84 سانتی‌متر
  • ظرفیت کل: 640 لیتر
  • ظرفیت یخچال: 440 لیتر
  • ظرفیت فریزر: 190 لیتر
  • ضد برفک: نوفراست
  • برچست مصرف انرژی: +A
  • موتور: کمپرسور اینورتر دیجیتال
  • قابلیت‌ها:آب سرد کن با یخ‌ساز اتوماتیک، سیستم جریان هوا چندگانه، مصرف برق پایین، سیستم عیب یاب هوشمند، سیستم انجماد سریع، درب بار جهت دسترسی سریع به نوشیدنی، دارای فیلتر تصفیه آب

ساید بای ساید امرسان مدل RFR3292D

قیمت حدودی 54 میلیون تومان

امرسان یکی از قدیمی‌ترین و معتبر‌ترین برندهای تولید یخچال و فریزر در ایران است و حتی در زمانی که برندهای کره‌ای و خارجی به وفور در بازار حضور داشتند، برند امرسان نیز مشتریان بسیاری داشت.

در میان محصولات جدید امرسان، مدل RFR3292D به چشم می‌خورد که در رده قیمتی خود از بهترین ساید بای ساید های بازار است.

این یخچال فریزر از ابعاد نسبتا بزرگ و جا داری بهره می‌برد و برای خانواده‌‌های با چند فرزند مناسب است. امرسان ادعا کرده که این ساید بای ساید را با ورقه‌های فولاد تولید کرده و کیفیت بدنه آن بسیار بالاست.

بهترین ساید بای ساید های بازار

شعار همیشگی برند امرسان “زیبا، جادار و مطمئن” بود و از این نظر می‌توان گفت که محصولات جدید این شرکت هم از ظاهری مینیمال و زیبا و البته فضای داخلی حجیم بهره می‌برند. این مدل در مجموع 599 لیتر گنجایش دارد که 400 لیتر آن برای یخچال است و هرچه بخواهید می‌توانید داخل آن جای دهید.

امرسان در این مدل از آبسرد کن و یخ‌ساز اتوماتیک استفاده کرده، همچنین درب دسترسی سریع به فضای یخچال هم در بخش یخچال تعبیه شده است.

سیستم گردش هوای چندگانه، بوگیر، عیب یاب هوشمند و سیستم ضد برفک نوفراست از جمله مهم‌ترین قابلیت‌های این ساید بای ساید هستند.

مشخصات ساید بای ساید امرسان:
ابعاد: 181 در 93 در 91 سانتی‌متر
ظرفیت کل: 599 لیتر
ظرفیت یخچال: 400 لیتر
ظرفیت فریزر: 199 لیتر
ضد برفک: نوفراست
برچست مصرف انرژی: A
موتور: کمپرسور اینورتر
قابلیت‌ها: آب سرد کن با یخ‌ساز اتوماتیک، سیستم جریان هوا چندگانه، سیستم عیب یاب هوشمند، سیستم انجماد سریع، بوگیر موادغذایی، درب بار جهت دسترسی سریع به نوشیدنی

ساید بای ساید ال جی مدل L267

قیمت حدودی 63 میلیون تومان

اما وارد محدوده قیمتی شدیم که می‌توانیم به سراغ محصولات کره‌ای و خارجی برویم. برند ال‌جی نیازی به معرفی ندارد و همه ما با کیفیتی محصولات این برند آشنا هستیم.

البته از زمانی که واردات لوازم خانگی خارجی به کشور ممنوع شده، بازار محصولات فیک و تقلبی ال‌جی و سامسونگ و دیگر برندها در ایران رونق گرفته به همین منظور حتما از فروشگاهی قابلی اطمینان محصولات خارجی را خریداری کنید.

سایدبای سایدهای ال‌جی در بازار ایران اکثرا مونتاژ چین هستند ولی کیفیت بالایی دارند. این مدل بزرگ و جادار در مجموع 668 لیتر گنجایش دارد که 422 لیتر آن برای یخچال است.

ال‌جی در این مدل از موتور اینورتر لاینر کمپرسور استفاده کرده که طول عمر بالایی دارد و به این زودی‌ها خراب نمی‌شود.

این مدل بر خلاف دو مدل قبلی قابلیت دسترسی سریع به یخچال را ندارد ولی بر روی درب فریزر آب سردکن و یخ‌ساز خودکار قرار گرفته و قابل استفاده است.

این ساید بای ساید هوشمند بوده و به اینترنت متصل می‌شود، اپلیکیشن مخصوصی هم وجود دارد که با آن می‌توانید بخش‌های مختلف یخچال و فریزر را مدیریت کنید.

سیستم عیب‌یابی هوشمند، ضمانت 10 ساله موتور، سیستم تهویه هوای یکپارچه، انجماد سریع و سیستم ضد برفک نوفراست از قابلیت‌های این مدل هستند.

البته باید به این مورد اشاره کرد که این ساید بای ساید درجه مصرف انرژی D را دریافت کرده و محصولی پرمصرف است. این مورد قطعا تاثیر خود را بر روی قبض برق شما خواهد گذاشت.

مشخصات ساید بای ساید ال‌جی:

  • ابعاد: 179 در 91 در 73 سانتی‌متر
  • ظرفیت کل: 668 لیتر
  • ظرفیت یخچال: 442 لیتر
  • ظرفیت فریزر: 246 لیتر
  • ضد برفک: نوفراست
  • برچست مصرف انرژی: D
  • موتور: کمپرسور اینورتر دیجیتال
  • قابلیت‌ها: اتصال به اینترنت، برنامه LG ThinQ برای کنترل و مدیریت یخچال فریزر، تضمین عملکرد و کارایی موتور تا 10 سال، آب سرد کن با یخ‌ساز اتوماتیک، سیستم جریان هوا چندگانه، سیستم عیب یاب هوشمند، سیستم انجماد سریع، دارای فیلتر تصفیه آب

ساید بای ساید سامسونگ مدل RS50

قیمت حدودی 64 میلیون تومان

از دیگر مدل‌های خارجی در این رده قیمتی می‌توان به ساید بای ساید سامسونگ مدل RS50 اشاره کرد. این مدل هر چند برای 4-5 سال پیش است ولی با توجه به کیفیتی که دارد یکی از بهترین ساید بای ساید های بازار است. مدل‌های جدید برندهای خارجی قیمتی تقریبا دو برابر این محصول دارند.

گزارش اختصاصی آی‌تی‌رسان از یخچال‌های متفاوت و خاص سامسونگ در نمایشگاه IFA 2023

یخچال فریزر سامسونگ از موتور دیجیتال اینورتر استفاده می‌کند، این مدل برچسب مصرفی +A را هم گرفته و از محصولات کم مصرف است.

بهترین ساید بای ساید های بازار

این محصول سامسونگ هم از درب دسترسی سریع و آب سرد کن با یخ‌ساز اتوماتیک بهره می‌برد. طراحی کلی یخچال فریزر ساده است و از استیل ضد زنگ ساخته شده‌اند.

این مدل 551 لیتر ظرفیت دارد که ظرفیت یخچال 359 لیتر است. ساید بای ساید سامسونگ هوشمند نیست و به اینترنت متصل نمی‌شود ولی قابلیت‌های مانند سیستم  توزیع هوای سرد یکنواخت، سیستم گردش هوای یکپارچه، سیستم ضد برفک نوفراست و ضمانت ده ساله موتور را دارد.

مشخصات ساید بای ساید سامسونگ:

  • ابعاد: 178 در 91 در 73 سانتی‌متر
  • ظرفیت کل: 551 لیتر
  • ظرفیت یخچال: 359 لیتر
  • ظرفیت فریزر: 192 لیتر
  • ضد برفک: نوفراست
  • برچست مصرف انرژی: +A
  • موتور: اینورتر دیجیتال
  • قابلیت‌ها: تضمین عملکرد و کارایی موتور تا 10 سال، آب سرد کن با یخ‌ساز اتوماتیک، سیستم جریان هوا چندگانه، مصرف برق پایین، سیستم عیب یاب هوشمند، سیستم انجماد سریع، درب بار جهت دسترسی سریع به نوشیدنی، دارای فیلتر تصفیه آب، عایق سیکلوپنتان، حالت‌های مختلف برای تنظیم یخچال بر اساس آب و هوای محل سکونت

ساید بای ساید اسنوا مدل گالری SN8-3320SS

قیمت حدودی 78 میلیون تومان

اسنوا مدل SN8-3320SS یکی از بهترین ساید بای ساید های بازار است. این مدل از طراحی نوین سه در بهره می‌برد و در واقع دارای دو درب یخچال اصلی است.

در این مدل وقتی درب اصلی را باز می‌کنید می‌توانید به صورت جداگانه به قفسه‌های روی درب دسترسی داشته باشید و درواقع همین طراحی باعث اسم گالری شده است.

بهترین ساید بای ساید های بازار

این محصول 684 لیتر گنجایش کلی دارد که 440 لیتر سهم یخچال و بقیه برای فریزر است. همانطور که مشخص است این ساید بای ساید فضای زیادی برای قرار دادن مواد غذایی دارد و برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب است.

اسنوا اعلام کرده در این مدل 6 حسگر هوشمند برای کنترل دمای داخلی یخچال و فریزر قرار داده، همچنین فیلتر ضد بو، سیستم توزیع سرمای یکنواخت، سامانه مدیریت مصرف و فناوری کاهش مصرف انرژی از دیگر امکانات این مدل هستند.

مشخصات ساید بای ساید سامسونگ:

  • ابعاد: 181 در 91 در 84سانتی‌متر
  • ظرفیت کل: 684 لیتر
  • ظرفیت یخچال: 440 لیتر
  • ظرفیت فریزر: 244 لیتر
  • ضد برفک: نوفراست
  • برچست مصرف انرژی: +A
  • موتور: اینورتر دیجیتال
  • قابلیت‌ها: آب سرد کن با یخ‌ساز اتوماتیک، سیستم جریان هوا سه‌بعدی، حسگرهای هوشمند داخلی، مصرف برق پایین، سیستم عیب یاب هوشمند، سیستم انجماد سریع، دارای فیلتر تصفیه آب، دارای سه درب

ساید بای ساید دوو مدل DS-3640SS

قیمت حدودی 87 میلیون تومان

از دیگر مدل‌های جذاب و با کیفیت دوو در بازار می‌توان به ساید بای ساید DS-3640SS اشاره کرد. دوو در این مدل از موتور اینورتر الکترونیکی دیجیتال استفاده کرده که 11 درصد مصرف برق کمتری دارد.

این یخچال و فریزر بزرگ 771 لیتر گنجایش دارد که نزدیک 500 لیتر آن سهم یخچال است. دوو در این مدل از طراحی Door in Door استفاده کرده که تا بتوانید دسترسی ساده‌ای به اقلام داخل یخچال داشته باشید. این مدل طراحی در کاهش مصرف یخچال تاثیرگذار است.

بهترین ساید بای ساید های بازار

دوو ادعا کرده که موتور این محصول ساخت کشور کره جنوبی است و طول عمر بالایی دارد.

از قابلیت‌های این مدل می‌توان به فیلتر سه لایه شامل فیلتر ضدباکتری، فیلتر تصفیه هوا و فیلتر بو زدایی، سنسور دما خودکار، آبسرد کن و یخ‌ساز خودکار، سیستم آرام بند درب فریزر و نشان انرژی +A اشاره کرد.

مشخصات ساید بای ساید دوو:

  • ابعاد: 181 در 93 در 92 سانتی‌متر
  • ظرفیت کل: 771 لیتر
  • ظرفیت یخچال: 494 لیتر
  • ظرفیت فریزر: 277 لیتر
  • ضد برفک: نوفراست
  • برچست مصرف انرژی: +A
  • موتور: کمپرسور اینورتر دیجیتال
  • قابلیت‌ها:آب سرد کن با یخ‌ساز اتوماتیک، سیستم جریان هوا چندگانه، مصرف برق پایین، سیستم عیب یاب هوشمند، سیستم انجماد سریع، دارای سه درب، دارای فیلتر تصفیه آب

ساید بای ساید ال جی مدل X287

قیمت حدودی 88 میلیون تومان

ساید بای ساید ال جی مدل X287 یکی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین یخچال فریزرهای بازار است و در بازه کمتر از 100 میلیون تومان می‌توان لقب یکی از بهترین ساید بای ساید های بازار را به آن داد.

ال‌جی برای موتور این مدل هم 10 سال ضمانت داده که می‌تواند خیال شما را از کیفیت محصول جمع کند.

گنجایش کل یخچال 674 لیتر است که 424 لیتر آن سهم بخش یخچال است. درب یخچال به صورت شفاف طراحی شده که البته به داخل دید ندارد و با دو بار زدن بر روی درب، داخل یخچال روشن شده و درب یخچال باز می‌شود.

بهترین ساید بای ساید های بازار

ال‌جی در این مدل از فناوری‌های متعددی استفاده کرده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تکنولوژی دور کولینگ پلاس برای خنک‌کنندگی بخش درب‌های ساید بای ساید، تکنولوژی +Hygiene FRESH برای تصفیه هوا با فیلتر 5 لایه و استفاده از تکنولوژی UVnano و استفاده از نور فرابنفش برای حذف 99 درصد باکتری‌های موجود در آب اشاره کرد.

ساید بای ساید ال جی قابلیت اتصال به اینترنت دارد و به صورت هوشمند با اپلیکیشن موبایل این شرکت مدیریت می‌شود، همچنین از دستیارهای صوتی گوگل و الکسا هم پشتیبانی می‌کند.

مشخصات ساید بای ساید ال‌جی:

ابعاد: 179 در 91 در 73 سانتی‌متر
ظرفیت کل: 674 لیتر
ظرفیت یخچال: 424 لیتر
ظرفیت فریزر: 250 لیتر
ضد برفک: نوفراست
برچست مصرف انرژی: ++A
موتور: کمپرسور اینورتر دیجیتال
قابلیت‌ها: اتصال به اینترنت، برنامه LG ThinQ برای کنترل و مدیریت یخچال فریزر، تضمین عملکرد و کارایی موتور تا 10 سال، آب سرد کن با یخ‌ساز اتوماتیک، مصرف برق بسیار پایین، سیستم جریان هوا چندگانه، سیستم عیب یاب هوشمند، سیستم انجماد سریع، دارای فیلتر تصفیه آب، قابلیت اینستاویو، دارای سه درب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH