هواوی نکسوس گواهی FCC را دریافت کرد

دو مدل جدید از هواوی با نام‌های H1622 و H710VL گواهی FCC را دریافت کردند. هر دو مدل در اصل نسخه‌های مختلف یک دستگاه هستند. در سال پیش هواوی، نکسوس ۶P را با شماره مدل‌های H1511 و H1512 تولید کرد، در نتیجه ممکن است این دو مدل جدید نکسوس سال ۲۰۱۶ باشند. براساس اطلاعات فاش شده در گذشته، اچ‌تی‌سی امسال دو نکسوس ۵ و ۵.۵ اینچی با نام‌های Sailfish و Marlin تولید خواهد کرد.

در ماه دسامبر، ما اعلام کردیم که هواوی مشتاق به تکرار موفقیت نکسوس ۶P با تولید نکسوس ۷ است. ماه گذشته مدیر اجرایی هواوی اعلام کرد که این شرکت نکسوس جدیدی برای سال ۲۰۱۶ خواهد ساخت. تصویری که از پشت دستگاه در اسناد FCC پیدا شده، شباهت خاصی به نکسوس ۶P دارد اما بر روی آن لوگو نکسوس مشاهده نمی‌شود. براساس اطلاعات و تصاویر بدست آمده از FCC، این دستگاه مجهز به USB Type-C در پایین و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا در بالای خود است و از یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری بهره می‌برد. تنها تفاوت این دو مدل، نسخه‌های نرم‌افزار نصب شده بر روی آن‌هاست.

در حالیکه معرفی نکسوس‌های جدید توسط دو شرکت مختلف، موضوع عجیبی نیست ولی ما قبلا شاهد معرفی ۳ دستگاه نکسوس در یکسال نبوده‌ایم. ما به‌دقت موضوعات مربوط به دستگاه‌های نکسوس را دنبال می‌کنیم تا با نحوه توسعه آن‌ها برای معرفی در ماه سپتامبر و اکتبر آشنا شویم.

3 در مورد “هواوی نکسوس گواهی FCC را دریافت کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH